0

EKSKLUZIVNO: Prva vožnja novog Porschea Cayenne S!

Redakcija TopSpeed magazina, kao jedina iz Srbije, ovih dana je upoznala treću generaciju popularnog SUV-a na međunarodnoj dinamičnoj prezentaciji za novinare koja je organizovana na Kritu. Veći, lakši, snažniji, sofisticiraniji... novi model u svemu pomera granice!

Foto: TopSpeed

Foto: TopSpeed

Nakon svetske premijere pre nešto više od dva meseca, odabrani specijalizovani mediji, među kojima i redakcija TopSpeed magazina, kao jedina iz Srbije, imali su priliku da upoznaju novi Porsche Cayenne na Kritu, gde su organizovane prve probne vožnje. Treća generacija eminentnog SUV-a zadržala je prepoznatljiv oblik sportskog terenca, a dizjanerske izmene učinile su ga takvim da napred podseća na Macan, a pozadi na novu Panameru.

pročitaj još

    Foto: TopSpeed

    Foto: TopSpeed

    Kokpit je opremljen u skladu sa najnovijim standardima nemačkog sportskog proizvođača, ispred vozača dominira kombinacija analognog, entralno ppostavljenog obrtomera i dva ekrana sa leve i desne strane koji daju prikaz različitih informacija po želji vozača. Na vrhu centralne konzole je novi, veliki ekran od 12,3 inča za multimediju, navigaciju i prikaz svih ostalih podešavanja.

    Foto: TopSpeed

    Foto: TopSpeed

    Šta je još novo? Pa… takoreći sve! Uprkos tome što je porastao u dužinu i što je dobio za čak 100 litara veći prtljažnik, masa je smanjena i do 65 kg u zavisnosti od verzije.

    Foto: TopSpeed

    Foto: TopSpeed

    A za početak, biće dostupno tri različita modela. Osnovni Cayenne pokreće 3.0 V6 turbo motor od 340 KS, snažniji Cayenne S raspolaže sa 2,9-litarskim V6 biturbo od 440 KS, dok je vrh ponude rezervisan za prestižni Cayenne Turbo sa V8 motorom od 550 KS. Svi su upareni sa novim osmostepenim Tiptronic S menjačem koji snagu prenosi varijabilno na četiri točka.

    Foto: TopSpeed

    Foto: TopSpeed

    Dosta toga je izmenjeno na podvozju – Sada je dostupno i upravljanje zadnjim točkovima, a u sklopu PDDC (Porsche Dynamic Chassis Control) „posluju“ novi aktivni poprečni stabilizatori kojima upravlja elektronika. Kočnice su takođe unapređene, a točkovi su postali za broj „veći“ – prečnika od 19 inča  do 21 inča.

    Foto: TopSpeed

    Foto: TopSpeed

    Mi smo se opredelili da isprobamo srednju verziju, Porsche Cayenne S u novoj Biskaya Blue metalik boji, a više o svim detaljima i utiscima iz vožnje moći ćete da saznate u narednom, decembarskom izdanju TopSpeed magazina.

    Foto: TopSpeed

    Foto: TopSpeed

    Ekskluzivno sa Krita,
    Uroš Dedić/Top Speed

    chats-viber-ts

    Tagovi: Cayenne S, ekskluzivno, porsche, test