0

INTERVJU Bianca Elena Vasilescu: Novo poglavlje!

Foto: TopSpeed

Foto: TopSpeed

MOL Serbia, deo MOL Grupe, prisutna je na tržištu Srbije preko deset godina, prvo kroz veleprodajni segment goriva i maziva, a od decembra 2005. godine, i kroz maloprodajnu mrežu servisnih stanica. Trenutno u svom sastavu ima 42 servisne stanice u širom zemlje.

Ipak, kako bi očuvali stečene pozicije, ali i još više napredovali, u kompaniji MOL su se odlučili za novu maloprodajnu strategiju. U okviru te strategije, nedavno je na ulasku u Srbiju iz Mađarske, kod Horgoša, otvorena prva servisna stanica u Srbiji ovog tipa – MOL Fresh Corner. MOL  Fresh Corner se razlikuje u odnosu na druge servisne stanice po to tome što kupcima nudi bogatiju ponudu proizvoda, kao i odličan izbor kafe, svežih sendviča, ukusnog peciva, uz prijatan ambijent i moderan dizajn obezbeđujući prijatan boravak.

Ovaj događaj bio je neposredni povod za razgovor sa generalnim direktorom MOL Serbia, na kojoj se, u poslednje tri godine, nalazi Bianca Elena Vasilescu. Sa njom smo razgovarali o dostignućima MOL Serbia, planovima, kvalitetnom gorivu po kojem je ova kompanija poznata, kao i o novom konceptu…

Foto: TopSpeed

Foto: TopSpeed

TopSpeed: Koja je trenutna pozicija kompanije MOL Serbia na našem tržištu?
Vasilescu: Napravili smo mnoge promene u protekle tri godine. Uspeli smo da povećamo učešće veleprodajnog segmenta za skoro 50% i time ostvarimo 18% tržišnog učešća. Trenutno smo u Srbiji druga kompanija po prodaji u tom segmentu.

TopSpeed: Šta mislite, zašto kupci ostaju verni kompaniji MOL Serbia?
Vasilescu: Imamo odličnu ponudu u okviru kartica za gorivo. Posebno bih istakla zelenu karticu za gorivo, kao i karticu za zaposlene. Dalje, uspešno smo uveli premium EVO goriva, a kupci su veoma brzo prepoznali njihov kvalitet. Istakla bih da smo kao kompanija potpuno fokusirani na potrebe kupaca, kao i njihovo zadovoljstvo. Takođe, trudimo se da gradimo partnerstva sa motivisanim i proaktivnim preduzetnicima.

Foto: TopSpeed

Foto: TopSpeed

TopSpeed: Koje su, po Vašem mišljenju, prednosti MOL Serbia u odnosu na konkurenciju?
Vasilescu: Prva stvar po kojoj smo poznati jeste kvalitet. Kvalitet je naša vizit-kartica koju naši klijenti veoma cene. Oni zaslužuju najbolji kvalitet i iz tog razloga postaju nam lojalni. Takođe, rekla bih da je to i fleksibilnost. U mogućnosti smo da odgovorimo različitim potrebama kupaca, na vreme, sa posebnim osvrtom na brigu o njma. I sve to, na visoko profesionalan način. Potom, poslednje, ali ne i manje važno, jeste profesionalno osoblje. Naši zaposleni su stručni, dobro obučeni profesionalci, koji znaju da cene kupce, a to, ti isti kupci, prepoznaju u našem poslovanju.

TopSpeed: Spomenuli ste i kvalitet goriva po čemu je MOL poznat, zar ne?
Vasilescu: MOL je poznat po EVO premium benzinu i dizel gorivu, tačnije, po njihovom kvalitetu. Ova goriva povećavaju performanse, u smislu boljeg ubrzanja i veće snage motora, što garantuje dinamičniju vožnju. Istovremeno, naša goriva i olakšavaju funkcionisanje motora i smanjuju troškove održavanja.

Foto: TopSpeed

Foto: TopSpeed

TopSpeed: MOL Fresh Corner je prva servisna stanica ove vrste otvorena na auto-putu na ulasku u zemlju kod Horgoša. Zbog čega se razlikuje u odnosu na ostale?
Vasilescu: Tako je… Horgoš 2 je prva servisna stanica ove vrste koja je otvorena u Srbiji. Kupcima nudi kvalitetne proizvode, kao što je premijum kafa, odličan izbor hrane, a sve to, u veoma opuštenoj i prijatnoj atmosferi. Premium gorivo koje osigurava kompletnu uslugu sam već spomenula… Ono što putnici, tj. naši kupci, treba da znaju je da će dobiti najbolju uslugu i tretman ukoliko odluče da svrate na našu servisnu stanicu. Veoma smo ozbiljni kada su u pitanju potrebe naših vernih kupaca i pomno pratimo njihove zahteve, pokušavajući da im uvek ponudimo ono što im najbolje odgovara.

TopSpeed: Kako vidite kompaniju MOL u narednom periodu?
Vasilescu: I dalje vidim kompaniju koja raste. Želimo da osiguramo svoju poziciju u narednih 10 godina na domaćem tržištu. Uostalom, Srbija je prirodno tržište za MOL – od 2013. godine, ovo je veoma atraktivno mesto za ulaganja i smatram da će to sigurno biti i u narednih 5 do 10 godina. Naši proizvodi su traženi u Srbiji, a kvalitet je simbol prepoznavanja.

TopSpeed Team

Tagovi: benzin, dizel, fresh corner, goriva, mol