0

STIGAO I U SRBIJU: Peugeot 508 startovao sa prodajom

Najnoviji model u ponudi Peugeota, atraktivna limuzina 508, stigla je i u Srbiju, a početak prodaje kod nas obeležen je prezentacijom i probnom vožnjom od Beograda do Iriga i nazad

Foto: Uroš Dedić

Foto: Uroš Dedić

Početak prodaje novog Peugeota 508 u Srbiji, za predstavnike medija obeležen je prezentacijom i probnom vožnjom koja je organizovana od Beograda do Iriga i nazad. Ovim modelom francuski proizvođač  nastavlja višedecenijsko prisustvo u D segmentu, a sedma velika limuzina iz Sošoa želi da se nametne premijum karakterom.

pročitaj još

    Foto: Uroš Dedić

    Foto: Uroš Dedić

    Postavljen na novu EMP2,  novi 508 je za 70 kg lakši od prethodnika, a odlikuje ga izuzetno dinamičan dizajn, takozvana takozvana fastbek forma sa niskom linijom krova. Specifično rešenje predstavljaju i vrata bez okvira.

    Foto: Uroš Dedić

    Foto: Uroš Dedić

    Unutrašnjost je vrlo kvalitetno izrađena i isprojektovana u prepoznatljivom Peugeot stilu. Takozvani i-Cockpit podrazumeva nisko postavljen upravljač, malog prečnika, u kombinaciji sa visoko odmaknutom digitalnom instrument tablom i centralnim ekranom, osetljivim na dodir.

    Foto: Uroš Dedić

    Foto: Uroš Dedić

    Najnovije tehnologije primenjene su na svim poljima, tako da 508, između ostalog, nudi aktivnu kontrolu oslanjanja, LED farove sa automatskim podešavanjem dužine svetlosnog snopa, pa čak i Night Vision uređaj po kom je jedinstven u svom segmentu.

    Foto: Uroš Dedić

    Foto: Uroš Dedić

    Pomoću infra-crvene kamere, na udaljenosti između 15 i 200 metara, u mraku i pri smanjenim uslovima vidljvosti, detektuje pešake, pa i životinje visoke preko 30 cm. Od sistema aktivne bezbednosti posebnu pažnju zavređuju i adaptivni tempomat, zadržavanje vozila unutar trake i aktivan nadzor mrtvog ugla.

    Foto: Uroš Dedić

    Foto: Uroš Dedić

    Paletu pogonskih agregata sačinjavaju moderni i „čisti“ turbobenzinski i Blu HDi motori. Od benzinaca, na raspolaganju su motori od 1,6 litara sa 180 i 225 konjksih snaga, dok su dizeli 1.5 HDi  od 130 i 2.0 HDi od 180 konja. Svi motori dostupni su sa osmostepenim automatskim menjačem.

    Foto: Uroš Dedić

    Foto: Uroš Dedić

    Od Beograda do Iriga našli smo se za upravljačem modela sa najvišim paketom opreme GT, dok je pod haubom najsnažnija benzinska verziju od 225 konjskih snaga. Pored očekivano visoke vozne dinamaike, 508 je pokazao i da je udoban i tih. Jedino što mu ne ide na ruku jeste manjak prostora u izuzetno kvalitetnom kokpitu, posebno za glave putnika nazad.

    Foto: Uroš Dedić

    Foto: Uroš Dedić

    A početak prodaje ovog modela obeležila je i prodajna akcija tokom koje model 1.5 HDi sa 6-stepenim manuelnim menjačem, u Active paketu opreme, startuje od 25.690 evra, dok za 8-stepeni automatik treba doplatiti 2000 evra. Snažniji HDi od 160 „konja“ sa automatskim menjačem, takođe u Active opremi, iznosi 28.990 evra.

    S druge strane, Peugeot 508 u Alure paketu opreme sa 1.6 turbo benzinskim motorom od 180 KS i automatskim menjačem, košta 31.490 evra. Niže cene pripremljene su i za kupce zainteresovane za više pakete opreme, tako da verzija 2.0 HDi od 180 „konja“ u GT-Line opremi startuje od 34.490 evra, dok isti model u najvišem GT paketu iznosi 38.290 evra, što je za oko 4.000 evra niže u odnosu na redovnu cenu.

    Uroš Dedić/TopSpeed

    chats-viber-ts

    Tagovi: domaće, peugeot 508, prodaja