0

Kompanija Petrol otvorila svoje 500. prodajno mesto

Društvo Petrol je otvorilo jubilarno 500. prodajno mesto, čime odlučno ostvaruje zacrtanu strategiju u okviru koje bi do 2022. godine u regionu trebalo da ima više od 540 prodajnih mesta

Foto: Petrol

Foto: Petrol

Reč je o novom Petrolovom prodajnom mestu izgrađenom prema svim najnovijim i najmodernijim standardima koje kupcima nudi široku paletu različitih trgovačkih proizvoda, jela iz programa mini Fresh i mogućnost da obave mnoge usluge kao što su uplata loto listića, sportsko klađenje i kupovina ulaznica za koncerte. Danas je na prodajnom mestu Mengeš održano službeno otvaranje, na kom je predsednik uprave Petrola, Tomaž Berločnik, predstavio stratešku ulogu prodajnih mesta u poslovanju Petrola.

pročitaj još

    Foto: Petrol

    Foto: Petrol

    „Kao što kaže naša misija, prodajna mesta na tržištima Slovenije, Hrvatske, Crne gore, Bosne i Hercegovine i Srbije brinu o odličnoj energiji na putu, a ono što nas posebno raduje je to što su ljudi prodajna mesta prihvatili kao svoja“, rekao je Tomaž Berločnik, predsednik uprave Petrola. Time društvo Petrol odlučno ostvaruje zacrtanu strategiju u okviru koje bi u periodu od 2018. do 2022. godine u regiji trebalo da se nađe više od 540 prodajnih mesta.

    Foto: Petrol

    Foto: Petrol

    Da bi kvalitetno ostvarilo strateški plan, osim obezbeđivanja profitabilnosti i poslovnog rasta, društvo Petrol se obavezalo na održiv razvoj. Više nego ikada ranije, u centar se postavljaju klijenti kojima se pristupa iz više uglova, objedinjeno i doživotno. Petrolova prodajna mesta su još uvek najveći zaštitni znak društva koje se sve više pretvara iz trgovca naftom u integrisano energetsko društvo.

    Foto: Petrol

    Foto: Petrol

    „U skladu sa strategijom unapređujemo kvalitet života svih zainteresovanih strana, negujemo lojalnost klijenata i na održiv način se staramo o pravoj energiji za život. Razvijamo kompletna i održiva rešenja u oblasti energetike, trgovine, mobilnosti i naprednih usluga, a sve to kvalitetnim partnerstvima i inovativnošću povezujemo u sjajno korisničko iskustvo. Bez obzira na „e-razvoj“ i dalje ćemo ulagati u razvoj benzinskih stanica koje će, prema našim procenama, još neko vreme igrati veoma važnu ulogu“, dodao je Berločnik.

    Do 2022. godine broj Petrolovih prodajnih mesta u regionu trebalo bi i dalje da raste: Slovenija (319 → 327); Hrvatska (106 → 121); Bosna i Hercegovina (40 → 42); Srbija (13 → 30); Crna Gora (11 → 17).

    Foto: Petrol

    Foto: Petrol

    Prodajno mesto koje predstavlja ogledni primer najmodernijeg prodajnog mesta, ima trgovački deo od 92 m² u kom se osim standardnog prodajnog trgovačkog programa nalazi i program mini Fresh. Na platformi za točenje goriva se nalaze tri ostrva za točenje, koja osim dizela i 95/100-oktanskog benzina nude točenje aditiva AdBlue i autogasa (TNG) za pogon vozila. Na prodajnom mestu se nalazi najmodernija ručna autoperionica za kombi vozila i pokrivena ručna autoperionica za automobile, kao i usisivač. Moguća je kupovina i gasa u bocama. U okviru prodajnog mesta radi i bar sa terasom. Na prodajnom mestu Mengeš o klijenatima se brine osam redovno zaposlenih prodavaca i jedan student.

    Izvor: PR Petrol Srbija

    chats-viber-ts

    Tagovi: benzin, dizel, domaće, gorivo, petrol