0

STARTOVAO U EVROPI: Restilizovani Ford Ranger

Ford je i zvanično evropskom tržištu predstavio restilizovani pikap Ranger, kojeg sada pokreće potpuno novi 2,0-litarski EcoBlue turbo dizel u tri verzije snage

Foto: Ford

Foto: Ford

Na evropskom tržištu i zvanično je debitovao restilizovani Ford Ranger, jedan od najprodavanijih pikap modela na Starom kontinentu, koji je pored diskretnih vizuelnih izmena, dobio i potpuno novi 2,0-litarski EcoBlue turbo dizel motor.

pročitaj još

    Foto: Ford

    Foto: Ford

    Nova pogonska jedinica, koja dolazi u verziji od 130, 170 kao i 210 konjskih snaga (najsnažniji je twin-turbo) zamenjuje dosadašnji 2.2 TDCi agregat, ali i petocilindarski 3,2-litarski koji je dolazio u Wildtrek paketu opreme. Kako u Fordu navode, novi EcoBlue je ne samo „čistiji“, već je i za oko 10% štedljiviji agregat od pomenutog 2.2 TDCi.

    Foto: Ford

    Foto: Ford

    Uz pomenuti EcoBlue serijski se isporučuje 6-stepeni manuelni menjač, s tim da kod snažnijih verzija postoji mogućnost i odabira nove 10-stepene automatske transmisije, kakvu poseduje već nekoliko drugih Fordovih modela, a koja doprinosi uštedi gorivo od oko 5 procenata u odnosu na ranije.

    Foto: Ford

    Foto: Ford

    A što se tiče „zatezanja bora“, manje izmene pretrpeli su prednji odbojnik i maska hladnjaka, ksenon svetla dostupna su kao opcija kod viših paketa opreme, a tu je i par novih boja u paleti. Osvežen je i enterijer, koji sada izgleda prestižnije, a u slučaju automatskog menjača, tu je i potpuno nova ručica selektor stepena prenosa.

    Đorđe Pavićević/TopSpeed

    chats-viber-ts

    Tagovi: ecoblue, ford, noviteti, pikap, ranger