0

DOBIO ZELENO SVETLO: Porsche 718 Cayman GT4 Rally

Porsche se definitivno vraća na reli scenu, i to u R-GT klasu, u kojoj će nastupati model 718 Cayman GT4 Clubsport

Foto: Porsche

Foto: Porsche

Ako se sećate, sredinom leta pisali smo o Porsche Cayman GT4 Rally Concept – automobilu koji je nemački proizvođač spremio za „egzibicioni“ nastup na Reliju Nemačke, kako bi „opipao puls“ publike, ali i u praksi isprobao projekat povratka na reli takmičenja.

pročitaj još

    Foto: Porsche

    Foto: Porsche

    Šest meseci kasnije, priča se „zakuvala“ te je 718 Cayman GT4 Rally, odnosno Clubsport verzija na kojoj je baziran, dobio „zeleno svetlo“ za sportske nastupe te je usklađen sa FIA R-GT pravilima, i već od 2020. bi trebao da nastupi na takmičenjima u okviru pomenute klase koja, za razliku od „kraljevske“ WRC, pruža više mogućnosti privatnim ekipama i manje poznatim vozačima, uz drastično manje troškove takmičenja.

    Foto: Porsche

    Foto: Porsche

    Za pogon automobila odabran je 3,8-litarski šestocilindarski bokser od 425 konjskih snaga, dok su ostali tehnički podaci još uvek nepoznati. No, imajući u vidu pravila R-GT klase, gde trkački automobili ne odstupaju previše od serijskih verzija, za očekivati je da mehaničke izmene budu minimalne, uz izuzetak hidraulične „ručne“ kočnice i „spartanskog“ kokpita.

    Foto: Porsche

    Foto: Porsche

    Vizuelno, 718 Cayman GT4 Rally se od „civilnog“ razlikuje po velikom setu dodatnih „farova“ napred, koji se koriste tokom noćnih brzinskih ispita, a tu je i dodatni usisnik vazduha na krovu, iznad vetrobrana. Naravno, pneumatici će biti u skladu sa trkačkim specifikacijama, a u ovom slučaju, za sneg i led, montirani su specijalni zimski sa tzv. ekserima.

    Foto: Porsche

    Foto: Porsche

    Đorđe Pavićević/TopSpeed

    chats-viber-ts

    Tagovi: 718 cayman, gt4 clubsport, noviteti, porsche, rally, wrc