0

POKAZIVANJE MIŠIĆA: Restilizovana BMW Serija 7

Kao što smo i najavili pre par dana, kada su “procurele” prve fotografije konfiguratora restilizovane BMW Serije 7, nemački proizvođač je danas i zvanično predstavio svoj najluksuzniji model u “podmlađenom” izdanju

Foto: BMW

Foto: BMW

BMW je novu godinu započeo predstavljanjem restilizovane Serije 7, te je „perjanica“ ponude bavarskog proizvođača dobila ne samo drugačiji izgled, već i nove motore, Plug-In hibrid verziju, kao i još bogatiji spisak serijske i dodatne opreme.

pročitaj još

    Foto: BMW

    Foto: BMW

    Vizuelno, ono što se prvo uočava jesu znantno veće „nozdrve“, odnosno „bubrezi“ na prednjem delu vozila, po ugledu na aktuelni X7, a koji kod luksuznog automobila kao što je Serija 7, po skromnom mišljenju, možda baš i nemaju potrebu da budu tih dimenzija.

    Foto: BMW

    Foto: BMW

    Nove su i svetlosne grupe napred i pozadi, koje su nešto „pljosnatije“ nego ranije. Adaptivno LED osvetljenje je deo serijske ponude dok se opciono mogu dobiti i BMW-ova Laserlight svetla. Pozadi, na vratima prtljažnika, nalazi se LED „traka“ koja spaja levu i desnu svetlosnu grupu.

    Foto: BMW

    Foto: BMW

    U enterijeru, raspored glavnih elemenata je ostao nepromenjen, s tim da je sada, pored centralnog displeja iDrive 7.0 infotejnment sistema, dijagonale 10,25 inča, tu sada i digitalna instrumentacija od 12,3 inča koju su nedavno dobili najveći BMW-ovi SUV modeli.

    Foto: BMW

    Foto: BMW

    Pored „perjanice“ M760Li xDrive, kojeg pokreće 6,6-litarski V12 motor, u ponudi je model 750i sa unapređenim 4,4-litarskim V8 turbo motorom, koji je sada snažniji za 80 konjskih snaga, te oslobađa ukupno 530 „konja“. Dizel ponudu čine 750d kojeg pokreće 3,0-litarski turbo dizel od 400 KS i 760 Nm, 740d poseduje motor od 320 „konja“ i 680 Nm dok je u 730d ugrađen agregat od 265 konjskih snaga i 620 Nm obrtnog momenta.

    Foto: BMW

    Foto: BMW

    Plug-In hibrid verzija nosi oznaku 745e, a umesto dosadašnjeg 2,0-litarskog četvorocilindarskog turbo motora od 258 KS, sada poseduje 3,0-litarski redni šestocilindarski turbo benzinac od 286 „konja“, koji u saradnji sa elektromotorima oslobađa maksimalnih 394 KS u Sport režimu rada.

    Foto: BMW

    Foto: BMW

    Već su formirane i cene za restilizovanu Seriju 7, koji u Nemačkoj startuje od 88.400 evra (730d). Snažniji 740d xDrive košta već 99.700 evra, a 750d xDrive čak 116.600 evra. Hibridni 745e iznosi 101.000 evra, za 750i xDrive treba platiti 117.200 evra dok vrhunski M760Li xDrive staje čak 174.000 evra! Produžena L verzija, u proseku je skuplja za oko 5.000-5.500 evra po verziji, dok pogon na sva četiri točka xDrive odnosi dodatnih 3.000 evra.

    Đorđe Pavićević/TopSpeed

    chats-viber-ts

    Tagovi: bmw, limuzina, m760li xdrive, noviteti, serija 7