0

NOVO IZ VW-a!: Polo za 2014. godinu stiže u Ženevu

Foto: VW

Foto: VW

Promene u eksterijeru nisu preterano značajne i brojne, ali ih ipak ima. Najpre, prednji branik je blago prerađen i ima osvežen hladnjak sa horizontalnim linijama. Oblik farova je ostao nepromenjen ali modeli sa višim nivoom opreme sada imaju LED tehnologiju. Zadnji branik je blago prerađen, kao i zadnja svetla.

Foto: VW

Foto: VW

Najvažnije modifikacije se nalaze pod haubom, gde je Volkswagen uvrstio još tri nova trocilinrična motora raspona snage od 74 ks, 89 ks i 104 ks. Agregat od 74 “konja” će pokretati Polo TDI BlueMotion i imaće maksimalni obrtni momenat od 210 Nm pri 1500 obrtaja u minutu. Trošiće 3,2 litra na 100 km u kombinovanom ciklusu i imaće emisiju štetnih gasova od 82 grama po kilometru.

Foto: VW

Foto: VW

Motor od 89 ks će trošiti 3,4 litra na 100 km i emitovaće 89 grama ugljen-dioksida po kilometru. Što se tiče “benzinaca”, Volkswagen uvodi trocilindrični, jednolitarski turbo motor od 89 ks za Polo TSI BlueMotion koji će trošiti 4,1 litra na 100 km. Bazični trocilindrični agregat zapremine 1,2 litra koji razvija 59 ks je ažuriran i sada je za 21% efikasniji zahvaljujući implementaciji stop/start sistema.

Foto: VW

Foto: VW

Na vrhu “lanca” nalazi se Polo GTI koji ima četvorocilndrični agregat koji razvija ukupno 189 “konja”. U zavisnosti od odabira agregata, Polo za 2014. godinu može biti konfigurisan sa petobrzinskim ili šestobrzinskim ručnim menjačima kao i sedmobrzinskom automatskom transmisijom sa dvostrukim kvačilom. Kupci se mogu opredeliti i za neke od alu-felni u širokoj paleti ponuđenih, veličina od 15 do 17 inča.

Foto: VW

Foto: VW

Iznutra se nalazi novi trokraki volan, modifikovani instrumentalni panel sa novim kontrolama. Tačskrin displej od 5 i 6.5 inča je takođe u ponudi, kao i kamera za nadgledanje zadnjeg dela automobila. Što se tiče bezbednosti, polo ima post-kolizioni kočioni sistem, funkciju hitnog kočenja u gradskim uslovima i adaptivnu kontrolu krstarenja.

 

Foto: VW

Foto: VW

Foto: VW

Foto: VW

 

Izvor: VW/TopSpeed.rs

Tagovi: polo, volkswagen