0

Predstavljen Hotel Radisson Collection Old Mill Belgrade

Hotelska grupacija Radisson Hotel Group predstavila je svoj novi, ekskluzivni brend Radisson Collection na događaju organizovanom u Beogradu

Foto: Radisson Collection

Foto: Radisson Collection

Više od petsto zvanica uživalo je u jedinstvenom programu, tokom koga su putem „digitalnih vrata“ i virtuelnih projekcija mogli da obiđu hotele ovog lanca na nekoliko svetskih destinacija.

pročitaj još

    Foto: Luka Kulundžić

    Foto: Luka Kulundžić

    Predstavljanje brenda Radisson Collection i sam događaj koncipirani su tako da slave Beograd i njegov duh. Pored virtuelnih sadržaja, zvanice su uživale u postavci na trgu ispred hotela, pod nazivom “Tri lica Beograda” koja je prikazala nostalgičnu, boemsku i urbanu stranu prestonice Srbije.

    Foto: Luka Kulundžić

    Foto: Luka Kulundžić

    Oldtajmeri i čuvene crvene trafike podsetile su na osamdesete godine prošlog veka, karirani stolnjaci i kaldrma asocirali su na Skadarliju i boemski duh grada, a grafiti i street art umetnici prikazali su urbanu stranu Beograda.

    Foto: Radisson Collection

    Foto: Radisson Collection

    – Ponosni smo da je Beograd sada dom jednog od prvih hotela brenda Radisson Collection. Beograd je skriveno blago Evrope i ima izvanredan potencijal za dalji razvoj. Zajedno sa vlasnicima hotela (Soravia Group) primetili smo povećanu potražnju za putovanjima u Beograd i Srbiju. Jedinstveni dizajn hotela i popularnost destinacije zaslužni su što je hotel postao deo ovog ekskluzivnog brenda. – istakao je Yilmaz Yildirimlar, potpredsednik Radisson Hotel Group za regiju Centralne i Istočne Evrope.

    Foto: Radisson Collection

    Foto: Radisson Collection

    Radisson Collection hotele odlikuje autentičan i moderan dizajn koji prati model savremenog načina života. Pažnja novog brenda usmerena je ka detaljima, funkcionalnosti, udobnosti, kao i kreiranju jedinstvenog iskustva za goste kroz restoran koji nudi lokalne specijalitete, Fitness & Wellness program i održivi razvoj. Svi hoteli u okviru ovog brenda nalaze se na centralnim gradskim lokacijama, u neposrednoj blizini glavnih znamenitosti i pružaju jedinstveno lokalno iskustvo gostima.

    Foto: Radisson Collection

    Foto: Radisson Collection

    – Velika je čast postati deo brenda Radisson Collection i imati priliku da ga predstavimo srpskom tržištu. Rebrending predstavlja važan korak u daljem razvoju našeg hotela. Ostajemo posvećeni očuvanju našeg jedinstvenog karaktera, pružanju izuzetne usluge i održavanju dobrih odnosa sa gostima i partnerima – rekla je Gabriela Ditetova, generalna direktorka hotela Radisson Collection, Old Mill Belgrade.

    Foto: Radisson Collection

    Foto: Radisson Collection

    Radisson Collection Hotel, Old Mill Belgrade poseduje 236 soba sa unikatnim nameštajem, umetničke detalje poput oslikanih zidova, delo studija Strauss & Hillegaart, kao i nove pogodnosti Radisson Collection Sleep & Wellbeing Experiences. Sa novim imenom na tržištu, pažnja hotela Radisson Collection, Old Mill Belgrade biće usmerena ka kreiranju novog iskustva za goste, uz servis i sve pogodnosti učešća u programu lojalnosti Radisson Rewards.

    Foto: Luka Kulundžić

    Foto: Luka Kulundžić

    Menadžment hotela će pod novim imenom nastaviti da aktivno radi na društveno odgovornim projektima, kao i podršci u umetnosti, kulturi i sportu. Podsticaće kretivnost svojih zaposlenih, postavljati izazove i razvijati nove, kreativne koncepte sa idejom da gost uvek bude u srcu svega što kompanija radi.

    Izvor: PR Radisson Collection

    chats-viber-ts

    Tagovi: domaće, hotel, old mill belgrade, radisson collection