0

NAJVEĆI SUV U PONUDI: BMW predstavio X7

BMW je i zvanično predstavio novi i ujedno najveći SUV u aktuelnoj ponudi koji nosi oznaku X7, a koji nudi luksuz i udobnost Serije 7 uz praktičnost i svestranost jednog X5

Foto: BMW

Foto: BMW

Juče smo ga najavili, a već danas, BMW je i zvanično predstavio novi i ujedno najveći SUV model u svojoj ponudi koji nosi oznaku X7. Kao što je već poznato, X7 je veliki SUV koji može da preveze sedam putnika u tri reda sedišta i kao takav, direktan konkurent Mercedesu GLS.

pročitaj još

    Foto: BMW

    Foto: BMW

    Ono što u BMW-u navode jeste to da je X7 svojevrsna „mešavina“ luksuza i udobnosti koji pruža Serija 7 i praktičnosti silaska sa asfalta koju nudi jedan X5. Iako će X7 biti globalni model, glavna tržišta ipak su Amerika i Kina, a zatim i Rusija i Bliski istok, gde su ovakvi automobili tradicionalno veoma popularni.

    Foto: BMW

    Foto: BMW

    Kada već spominjemo Seriju 7 i X5, treba reći da je X7 sa svojih 5151 mm dužine, svega 89 milimetara kraći od najdužeg automobila kojeg BMW proizvodi, a to je Serija 7 sa produženim međuosovinskim rastojanjem i istovremeno čak 230 mm duži od aktuelnog X5. Međuosovinsko rastojanje iznosi impresivnih 3105 mm i obećava više dovoljno prostora u enterijeru.

    Foto: BMW

    Foto: BMW

    Što se tiče enterijera, X7 je po tome dosta sličan svom najbližem „rođaku“, modelu X5, pre svega kada se gleda armaturna tabla, koja poseduje digitalnu instrumentaciju i veliki infotejnment displej, dijagonale 12,3 inča. Od serijske opreme treba još izdvojiti i tzv. meko zatvaranje vrata, trodelni panoramski krov, kao i asistenciju prilikom parkiranja sa integrisanom kamerom.

    Foto: BMW

    Foto: BMW

    Inače, sva sedišta poseduju električno podešavanje, a kupcima je omogućeno da umesto sedmoseda, poruče verziju sa 6 sedišta, gde drugi red, umesto klasične klupe, poseduje dva individualna sedišta. Treći red sedišta imaće veću upotrebnu vrednost nego li kod X5 jer nudi 90 mm više prostora za noge i oko 30 mm u visinu, za glave putnika.

    Foto: BMW

    Foto: BMW

    BMW je za sada potvrdio četiri verzije… Benzinsku ponudu činiće xDrive40i model kojeg pokreće 3,0-litarski šestocilindarski turbo od 340 konjskih snaga, a koji omogućava da do 100 km/h automobil stigne za 6,1 sekundu, kao i V8 u xDrive50i, koji neće biti dostupan u Evropi. Osnovni dizel u ponudi biće xDrive30d za kojeg je odabran 3,0-litarski šestocilindarski turbo dizel od 265 KS, a koji do 100 km/h „sprintuje“ za 7,0 sekundi.

    Foto: BMW

    Foto: BMW

    Ipak, najzanimljivi će u startu biti snažni M50d, ispod čije se „haube“ nalazi snažni 3,0-litarski quad-turbo dizel od 400 „konja“ i 760 Nm, a koji omogućava da ovaj veliki i teški SUV do „stotke“ stigne za svega 5,4 sekunde, uz maksimalnu brinu elektronski limitiranu na 250 km/h! Treba napomenuti da se uz sve motore isporučuje 8-stepeni automatski menjač i xDrive pogon na sva četiri točka.

    Foto: BMW

    Foto: BMW

    Cena osnovnog BMW X7 xDrive30d startuje od 82285 evra (u EU), a prve isporuke novih modela zakazane su za mart 2019. godine.

    Đorđe Pavićević/TopSpeed

    chats-viber-ts

    Tagovi: bmw, noviteti, suv, x7, xdrive