0

POKAZIVANJE MIŠIĆA: Mercedes-AMG A35

U iščekivanju “hardcore” A45 AMG verzije, Mercedes nas je obradovao predstavljanjem nešto slabije, “prelazne” varijante A35 koja raspolaže sa preko 300 “konja”, a koštaće ispod 50.000 evra

Foto: Mercedes

Foto: Mercedes

Kao što smo i najavili pre par dana, Mercedes je danas predstavio sportsku AMG verziju aktuelne A-klase, koja nosi naziv A35. U pitanju je verzija koja bi trebala da premosti jaz između „obične“ A-klase A250 i čistokrvnog sportiste kakav je A45, koji se očekuje tek nešto kasnije.

pročitaj još

    Foto: Mercedes

    Foto: Mercedes

    Mercedes-AMG A35 pokreće novi 2,0-litarski turbo benzinac M260 koji oslobađa respektabilnih 306 konjskih snaga kao i 400 Nm obrtnog momenta. Snaga se preko 7-stepenog Speedshift menjača sa dvostrukim kvačilom prenosi na sva četiri točka u okviru 4MATIC sistema.

    Foto: Mercedes

    Foto: Mercedes

    Treba napomenuti da ova verzija 4MATIC pogona nudi prenos snage od 50:50 između prednje i zadnje osovine, kada je to neophodno pa do isporuke isključivo na prednje točkove, u slučaju normalne vožnje, na primer, u urbanim sredinama.

    Foto: Mercedes

    Foto: Mercedes

    Kada je reč o performansama, a to kupce ovakvih automobila možda najviše i zanima, treba reći da je za sprint od 0 do 100 km/h potrebno svega 4,7 sekundi dok je maksimalna brzina limitirana na 250 km/h.

    Foto: Mercedes

    Foto: Mercedes

    Vozaču su na raspolaganju pet različitih režima rada – Slippery (klizavo), Comfort, Sport, Sport+ i Individual. Prvi mod (Slippery) je potpuno nov, a prema rečima ljudi iz Mercedesa, posedovaće ga i novi A45 kada se bude pojavio naredne godine.

    Foto: Mercedes

    Foto: Mercedes

    Inače, kako bi automobil bio u stanju da adekvatno izdrži opterećenja kojima je izložen prilikom naglih ubrzanja, oštrih prolazaka kroz krivine i kočenja, celokupna karoserija je dodatno ukrućena, sa dodatnim poprečnim ojačanjima u dnu motorskog prostora.

    Foto: Mercedes

    Foto: Mercedes

    Za zaustavljanje se brinu četvoroklipne čeljusti i diskovi prečnika 350 mm napred, dok su pozadi jednoklipne kočione čeljusti i diskovi od 330 milimetara. Kočioni sistem delimično je „sakriven“ novim alu-felnama od 18 inča, koje se isporučuje serijski, dok su opciono na raspolaganju i one od 19 inča.

    Foto: Mercedes

    Foto: Mercedes

    Cena Mercedes-AMG A35 još uvek nije objavljena, ali je napomenuto da će startovati ispod 50.000 evra…

    Đorđe Pavićević/TopSpeed

    chats-viber-ts

    Tagovi: 4matic, a35, mercedes amg, noviteti, turbo