0

PRVENAC U PONUDI: Audi e-tron SUV

Prvi serijski električni automobil iz Audija jeste SUV koji nosi naziv e-tron, pozicionira se između Q5 i Q7, a na tržištu ga možemo očekivati već početkom naredne godine

Foto: Audi

Foto: Audi

Audi je upravo predstavio najnoviji u nizu električnih automobila iz e-tron serije, ali ovaj put uz bitnu činjenicu da se radi o prvom serijskom električnom SUV-u iz Ingolštata, koji bi na tržištu trebao da se pojavi već početkom 2019. godine.

pročitaj još

    Foto: Audi

    Foto: Audi

    Model e-tron je dužinom od 4,9 metara, pozicioniran između aktuelnih Q5 i Q7, a dizajnerski ne odstupa previše od aktuelnog korporativnog pravca. Šta više, na njemu je moguće primetiti dosta elemenata koji su već debitovali na nedavno predstavljenom Q8, a ono čime se može pohvaliti jeste koeficijent otpora vazduha od svega 0,28.

    Foto: Audi

    Foto: Audi

    Za pogon su zadužena dva elektromotora, za svaku osovinu po jedan. Prednji oslobađa 170 konjskih snaga dok je pozadi motor od 190 „konja“. U periodu od 10 sekundi, zajedno mogu da oslobode do 405 KS, u tzv. boost režimu. Za sprint do 100 km/h, prema Audijevim podacima, treba 5,8 sekundi, dok je maksimalna brzina ograničena na 200 km/h.

    Foto: Audi

    Foto: Audi

    Elektromotori se energijom snabdevaju iz litijum-jonskih baterija, kapaciteta 95 kWh, te obezbeđuju autonomiju od 450 kilometara. Punjenje je obezbeđeno preko utičnice za jednosmernu struju koja podržava 150 kW što je dovoljno da se baterije napune na oko 80% za manje od 30 minuta. Za „kućnu“ upotrebu, tu je i punjač od 11 kW koji baterije napuni za osam i po sati.

    Foto: Audi

    Foto: Audi

    Što se tiče enterijera, može se reći da je dosta toga već viđeno u aktuelnim A7 i A8 limuzinama. Audijev vituelni kokpit je deo standarne opreme, a tu su i dva velika touchscreen displeja na centralnoj konzoli, jedan iznad drugog.

    Foto: Audi

    Foto: Audi

    Umesto klasičnih spoljašnjih retrovizora, Audi je ponudio i opcioni sistem kamera, čija se slika reprodukuje na OLED displeje koji se nalaze na unutrašnjoj strani vrata. Pored klasičnog prikaza, moguće je odabrati i široki ugao prikaza. Uz to, kamere prate i donju perspektivu kako bi vozač mogao da izbegne neželjene ivičnjake.

    Foto: Audi

    Foto: Audi

    Cena Audi e-tron biće poznata tokom Salona automobila u Parizu, koji počinje 4. oktobra…

    Đorđe Pavićević/TopSpeed

    chats-viber-ts

    Tagovi: audi, e-tron, ev, noviteti, suv