0

Učešće KOTRA i Hyundai Srbija na Eco Expo 2018

Privredna komora Zelena Srbija organizovala je Eco Expo 2018, Međunarodni sajam zaštite životne sredine u BEL EXPO centru na Novom Beogradu

Foto: Hyundai Srbija

Foto: Hyundai Srbija

Jedan od izlagača na Međunarodnom sajmu zaštite životne sredine je i KOTRA (Korea Trade-Investment Promotion Agency) sa sedištem u Seoulu, u Republici Koreji. KOTRA je osnovana 1962. godine kao državna institucija, u svrhu promocije trgovine i investicija.Korea Business Center  stoji na raspolaganju kompanijama koje su u potrazi za određenim proizvodom ili uslugama, zajedničkim ulaganjima sa kompanijama iz Republike Koreje, i omogućava asistenciju pri povezivanju sa kompanijama iz Koreje.

pročitaj još

    Hyundai Motor Company već dugi niz godina posvećuje najveću moguću pažnju razvoju ekoloških vozila na električni, hibridni pogod kao i tehnologiju koja koristi gorive ćelije vodonika. Hyundai Motor Company je prvi proizvođač automobila u svetu koji je predstavio serijsku proizvodnu liniju za vozila sa vodoničnim gorivim ćelijama, 2013. godine, i prodaju u 18 zemalja širom sveta. Kompanija je počela da istražuje tehnologiju gorivih ćelija 1998. godine i razvila je svoje prvo vozilo sa pogonom na gorive ćelije vodonika, bazirano na modelu Santa Fe.

    Foto: Hyundai Srbija

    Foto: Hyundai Srbija

    Na Međunarodnom sajmu zaštite životne sredine Hyundai Srbija je predstavila IONIQ, model koji je u prodaji na srpskom tržištu od prošle godine. Prvi hibridni model automobila na svetu, koji može da ponudi tri različita električna pogonska sistema. Električni, hibridni, koji kombinuje snagu benzinskog motora sa snagom elektromotora i plug-in, koji takođe kombinuje snagu benzinskog motora sa snagom elektromotora i ima mogućnost punjenja baterije iz električne mreže.U Srbiji Hyundai nuditi opciju hibridnog vozila, budući da najviše odgovara potrebama domaćeg tržišta.

    U potpuno novoj električnoj (EV) formi, IONIQ se napaja energijom ultra efikasne litijum-jonske baterije velikog kapaciteta. Plug-in Hibrid (PHEV) verzija efikasno kombinuje energiju goriva sa baterijom, kako bi se povećala autonomija i smanjila emisija izduvnih gasova. Bateriju je potrebno puniti električnom energijom. Konačno, hibrid (HEV) koristi benzinski motor i kretanje automobila za punjenje baterije koja poboljšava efikasnostost i dopunjuje snagu motora.

    Foto: Hyundai Srbija

    Foto: Hyundai Srbija

    Novi 1.6-litarski Kappa GDI motor kompanije Hyundai Motor razvijen je posebno za hibridne motore i ima najveći procenat termalne iskorišćenosti, od čak 40%. Maksimalna izlazna snaga ovog motora je 105 KS i kombinuje se sa snagom elektromotora maksimalne izlazne snage 43,5 KS. Direktno ubrizgavanje goriva se vrši kroz 6 brizgaljki pod pritiskom od 200 bara, što dodatno smanjuje potrošnju i emisiju CO₂. Pored toga, litijum-jonska polimer baterija ima izvanredne karakteristike punjenja i pražnjenja i optimalnu izlaznu snagu. Kontrola distribucije električne energije posebno je razvijena za hibridna vozila. Jedinstven sistem prenosa dvostrukog kvačila (DCT), obezbedjuje dinamično iskustvo u vožnji koje je specifično za IONIQ.

    Izvor: PR Hyundai Srbija

    chats-viber-ts

    Tagovi: beograd, domaće, eco expo, hyundai, sajam zaštite životne sredine