0

BMW centar izvrsnosti za autonomnu vožnju

BMW zvanično otvara svoj kampus za autonomnu vožnju u Unteršlajshajmu, blizu Minhena

Foto: BMW

Foto: BMW

BMW Grupa je juče proslavila zvanično otvaranje svog kampusa za autonomnu vožnju u Unteršlajshajmu. Klaus Frojlih, član upravnog odbora BMW AG odgovoran za istraživanje i razvoj, i bavarski premijer Markus Seder, prisustvovali su otvaranju progresivnog razvojnog kompleksa koji pokazuje da se BMW Grupa preobražava u tehnološku kompaniju.

pročitaj još

    Foto: BMW

    Foto: BMW

    Kampus BMW Grupe za autonomnu vožnju najmoderniji je centar izvrsnosti koji pokriva sve kada se radi o obezbeđivanju većeg kapaciteta za inovacije i povećanu efikasnost razvoja, a naravno i osiguranju održivosti kompanije u budućnosti.

    Foto: BMW

    Foto: BMW

    Pre 15 meseci, BMW Grupa je odlučila da koncentriše svoju razvojnu ekspertizu na polju konektivnosti vozila i visoko/potpuno automatizovane vožnje na jednoj lokaciji. Kampus, koji nudi 23.000 kvadratnih metara poslovnog prostora i mesta za 1.800 zaposlenih, dovršen je u rekordnom roku. Optimalna infrastruktura kompleksa, njegova blizina centru za istraživanja i inovacije, i obližnja veza sa mrežom autoputeva pomogli su da se odluka donese u njegovu korist.

    Foto: BMW

    Foto: BMW

    BMW Grupa ima nameru da podstiče razvoj visoko automatizovanih vozila pomoću novog kampusa u Unteršlajshajmu, i namerava da angažuje IT specijaliste i programere softvera u oblastima veštačke inteligencije, mašinskog učenja i analize podataka.

    Foto: BMW

    Foto: BMW

    Kampus za autonomnu vožnju otvara svoja vrata „novim radnim okruženjima“ tj. prostoru bez pregrada, inteligentnoj i fleksibilnoj upotrebi poslovnog prostora, i višestranom i kreativnom radnom mestu. Jasne su pogodnosti za razvojne stručnjake koji se ovde zaposle: fleksibilnost, efikasnost, visoki nivo autonomije i kraće udaljenosti. Ovo znači, na primer, da programer softvera koji radi u novom kampusu odmah može da testira tek napisani kôd u vozilu do kojeg može da se prošeta.

    Foto: BMW

    Foto: BMW

    Nova radna okruženja ujedno donose i novu kulturu zaposlenih i menadžmenta, a menadžeri rade u istom tom otvorenom prostoru kao i njihovi zaposleni. Ovo jača interakciju i olakšava komunikaciju, što za rezultat ima efikasan timski rad na razvoju veoma kompleksnih proizvoda.

    Foto: BMW

    Foto: BMW

    BMW Grupa je prva kompanija u automobilskoj industriji koja je primenila agilni radni model sistematski i univerzalno za čitavu specijalističku oblast – u ovom slučaju je to autonomna vožnja i asistencija vozaču, od faze istraživanja pa sve do razvoja serijske proizvodnje. Agilni radni modeli formiraju ključnu osnovu za efikasan razvoj spreman za budućnost.

    Foto: BMW

    Foto: BMW

    Otvorena struktura kampusa nudi odlične uslove za „skram“ timove, te savršeno služi agilnom procesu razvoja softvera. „Skram“ timovi imaju interdisciplinarnu strukturu, što podrazumeva spoj različitih veština. Oni se bave kompleksnim podprocesima, i rade nezavisno sa pristupom „s jednog kraja na drugi kraj“.

    Foto: BMW

    Foto: BMW

    Visoki stepen fleksibilnosti omogućava timovima da brzo i efikasno reaguju na nove zahteve. Vreme je burnih promena u automobilskoj industriji, a dolaze i novi igrači koji čine konkurentno okruženje još izazovnijim. Primena inovacija je sve brža i brža i mladi profesionalci pominju izvodljivost u budućnosti, moderno radno okruženje i fleksibilni, agilni protok rada kao ključ za privlačnost poslodavca. Ovako moderno razvojno mesto kao što je novi kampus za autonomnu vožnju zato predstavlja ključnu korist za dugoročnu održivost i inovativnu sposobnost kompanije.

    Izvor: PR BMW Srbija

    chats-viber-ts

    Tagovi: bmw, centar za autonomnu vožnju, svet