0

ODLIČNA POSETA: Automobili i motocikli zainteresovali 132.525 posetilaca

Sumiranje utisaka posle Sajma automobila DDOR BG Car Show 06 i 12. Međunarodnog sajma motocikala, delova i opreme Motopassion

Foto: Aleksandar Savin

Foto: Aleksandar Savin

DDOR BG CAR SHOW 06 i 12. MOTOPASSION su tokom sedam dana, koliko su trajali, bili najveći auto-moto događaj te vrste u svetu. Da su bili i uspešni potvrđuje podatak da je kroz kapije Beogradskog sajma je prošlo – 132.525 posetilaca. Takvom posetom bili su zadovoljni i organizatori ovih sajmova, i izlagači i drugi komercijalni učesnici, ali i privrednici, uvoznici, distributeri…

pročitaj još

    Prema nezvaničnim izvorima iz Srpske asocijacije uvoznika automobila i delova, ali i prema medijskim izjavama samih izlagača, tokom ove manifestacije prodato je više od 3000 vozila svih kategorija, što govori o nastavku trenda značajnog oporavljanja i uzlaznoj liniji automobilskog tržišta.

    Foto: Aleksandar Savin

    Foto: Aleksandar Savin

    Pod sloganom „Glavni u gradu“, ovaj najznačajniji godišnji događaj u sektoru auto i moto industrije u regionu, ali i jugoistočnoj Evropi, okupiо је u okviru sajma automobila 306 izlagača iz dvadesetak zemalja, predstaviо 34 automobilska brenda sa 41 premijerom ili novim modelom automobila, koje je vodeća svetska produkcija lansirala u proteklih godinu dana. Proizvođači lakih privrednih vozila predstavili su 10 renomiranih brendova sa 19 noviteta. Sajam motocikala ugostio je 73 izlagača, koji su predstavili 36 brendova motocikala, ATV i ostalih motornih vozila i bicikala, sa čak 41 novitetom. Ukupno je na oba sajma bilo izloženo oko 600 različitih modela vozila.

    O interesovanju izlagača i drugih učesnika u sajamskim programima govori i podatak da je Beogradski sajam za potrebe ljubitelja automobila i motocikala pripremio čak devet hala, sa više od 41.000 m2 izložbenog prostora, i kompletan otvoreni, pre svega za potrebe pratećeg programa. Tri hale (7, 8 i 9) bile su angažovane samo za učesnike i posetioce sajma „Motopassion“.

    Foto: Aleksandar Savin

    Foto: Aleksandar Savin

    Kako je bilo i očekivano, izuzetnu pažnju posetilaca privukli su ekskluzivni automobili iz premium segmenta. Za veći deo njih ovog puta je koncepcijski bila namenjena hala 3 Beogradskog sajma, a tamo su svoje specijalno mesto pod sajamskim suncem našli Mercedes-Benz, BMW, Audi, Land Rover i Jaguar.

    Bez konkurencije u performansama i dizajnu predstavljena su i dva najskuplja automobila na ovogodišnjem sajmu, naravno, bez mogućnosti kupovine. Jedan je trkački Lamborghini Huracan GT3, koji košta 397.000 evra, a drugi Ferrari GTC4 Lusso sa cenom od oko 340.000 evra.

    Foto: Beogradski sajam

    Foto: Beogradski sajam

    Motopassion je doživeo pravi „bum“ u pogledu posete ovom sajamskom segmentu, kojem su ton dali tradicionalni svetski motociklistički brendovi kao što su BMW, Harley Davidson, Honda, Yamaha, Suzuki, SYM, Ducati, Kawasaki, KYMCO ili marke iz PIAGGIO grupe. Prvi put su se na „Motopassionu“ predstavili Indian Motor Cycle i E-skuteri. Posetioci su sa izrazitom naklonošću prihvatili zamisao organizatora da ove godine naročita pažnja bude poklonjena električnim vozilima, motociklima i biciklima, kojima je posvećena i specijalna „zelena zona“ u hali 7. To isto odcnosi se i na jedan novitet – poligon ispred “moto-hala” namenjen za prezentaciju mogućnosti i prednosti e-vozila ali i za edukaciju o bezbednoj vožnji motocikala.

    I sektor prateće industrije predstavio se izuzetno raskošnom ponudom rezervnih delova, derivata naftne industrije, auto-galanterije i kozmetike, tuning opreme i naročito sadržajnom izložbom garažno-servisne opreme.

    Foto: Aleksandar Savin

    Foto: Aleksandar Savin

    Veliki deo posla obavile su i banke, lizing i osiguravajuće kompanije, te sektori finansiranja u samim auto-moto kućama, prodavcima i distributerima, koji su gotovo bez izuzetka nudili privilegovane, povoljne sajamske finansijske konstrukcije kako bi kupac za isti novac dobio što povoljnije uslove kreditiranja, povlastice u dodatnoj opremi vozila, produženoj garanciji i uslovima servisiranja. Očekivano, kredit je bio najčešći način da se kupac poveze kući novim automobilom.

    Sajam automobila nije mogao da protekne ni bez podsećanja na hostese koje su dodatno ukrašavale ionako sjajne modele automobila i motocikala, a pobednica ovogodišnjeg takmičenja za „Miss DDOR BG Car Show i Motopassion“ bila је Ivana Okiljević, koja je krasila štand BMW-a.

    Foto: Beogradski sajam

    Foto: Beogradski sajam

    U demonstracionom delu pratećeg programa posetioci su mogli da svakodnevno prisustvuju „stunt showu“, akrobatskoj vožnji motocikla Nikole Radojkovića iz Aleksinca. Na „zelenom poligonu“ ispred hala „Motopassiona“ posetioci su mogli  da testiraju skutere, bicikle i trotinete na električni pogon, a na istom poligonu Sportsko udruženje „Moto klub Bezbednost“ organizovalo je treninge bezbedne vožnje itd.

    Prvi utisci po zatvaranju kapija DDOR BG Car Show 06 i 12. Motopassion su veoma pozitivni, kao i utisci o društvenoj, privrednoj i ekonomskoj klimi koja utiče na kapacitete svih učesnika na auto-moto tržištu i kupovnu i platežnu moć potencijalnih kupaca. Po mišljenju i izlagača i posetilaca ove manifestacije, Beogradski sajam je u tom pogledu odlično obavio svoj deo posla i pokazao se dostojnim osloncem sajamske delatnosti u ovom delu Evrope.

    Izvor: PR Beogradski sajam

    chats-viber-ts

    Tagovi: beogradski sajam, ddor bg car show, domaće, motopassion, sajam automobila