0

MINI brend dostigao vrednost od pet milijardi dolara

Vrednost MINI brenda ove godine je ponovo porasla - sa vrednošću od preko pet milijardi američkih dolara, ovaj inovativni premijum brend našao se na 87. mestu svih svetskih brendova

Foto: MINI

Foto: MINI

Atraktivni proizvodi, inovacije, autentičnost i komunikacije definišu brend i deo su MINI-jeve DNK. Entuzijazam prema brendu odražava se i u najnovijem, osamnaestom, rangiranju “Najjačih globalnih brendova” koje priprema “Interbrand”. Procena se zasniva na finansijskom uspehu proizvoda i usluga koje pripadaju brendu, ulozi brenda u donošenju odluka kupaca i njegovom uticaju na politiku cena kompanije.

pročitaj još

    Vrednost MINI brenda ove godine je ponovo porasla: sa vrednošću od preko pet milijardi američkih dolara, ovaj inovativni premijum brend našao se na 87. mestu. Ovom pozicijom MINI nastavlja svoj kontinuirani rast. Debitovao je na 98. mestu 2015. godine, da bi se 2016. godine popeo za deset mesta, na 88. poziciju.

    Foto: MINI

    Foto: MINI

    Usvajanje novog korporativnog identiteta brenda 2015. godine doprinelo je jačanju njegove vrednosti. Dizajn, autentičnost i kvalitet definišu novi identitet brenda, koji se odražava kako u izgledu, tako i u novom tonu komunikacije.

    Stalan porast vrednosti MINI brenda bio je praćen odgovarajućim porastom prodaje proizvoda. U prvih osam meseci ove godine, prodaja je porasla za 3,1% u odnosu na isti period prošle godine, i došla do broja od 230.925 vozila. Ovom porastu najviše su doprineli MINI Countryman (+12,9%) i MINI Cabrio (+20,3%).

    Izvor: PR Delta Motors

    chats-viber-ts

    Tagovi: brend, mini, svet, vrednost