0

FRANKFURT 2017: Renault Megane RS

Najinteresantniju premijeru na Renault štandu predstavlja nova generacija sportskog modela Megane Renault Sport sa 280 KS, koji će dolaziti isključivo sa petora vrata, a nudiće izbor između šestostepenog ručnog i automatskog EDC menjača

Foto: Renault

Foto: Renault

Čekanju je kraj! Nova, treća generacija eminentnog kompaktnog sportskog modela Megane Renault Sport otkrivena je pod svetlima pozornice u Frankfurtu. Novi Megane RS pokreće 1,8-litarski benzinski turbomotor od 280 KS pri 6.000 0/min, sa 390 Nm maksimalnog obrtnog momenta pri 2.400-5.000 0/min.

pročitaj još

    Foto: Renault

    Foto: Renault

    Kuriozitet predstavlja to što će francuski “hot hatch” biti dostupan isključivo sa petora vrata, a takođe će po prvi put nuditi dve vrste menjača. Prenos snage na prednje točkove obavlja šestostepeni ručni ili automatski EDC sa dvostrukim kvačilom i istim brojem stepena prenosa.

    Foto: Renault

    Foto: Renault

    Enterijer je dobio sportski profilisana sedišta sa integrisanim naslonima za glavu, a tu su i pedale od aluminijuma kao i detalji od karbonskih imitacija sa prepoznatljivim motivima karirane zastavice u duhu Renault Sport odeljenja. Novost predstavlja Monitor Expert uređaj sa očitavanjem informacija o najvažnijim parametrima vožnje u realnom vremenu.

    Foto: Renault

    Foto: Renault

    Inače, inženjeri sportskog odeljenja su zajedno sa kolegama iz Renault F1 tima radili na razvoju novog pogonskog agregata, koji je dalja evolucija onog iz Alpine A110, a iako su mnogi očekivali da će novi Megane RS dobiti više od 300 KS, to se nije dogodilo.

    Foto: Renault

    Foto: Renault

    Za početak, zainteresovani će morati da se zadovolje sa 280 KS što svakako nije malo, a voznu dinamiku i stabilnost u krivinama obezbeđuje poznati Renaultov sistem 4Control sa upravljanjem na sva četiri točka. Za kočenje i zaustavljanje su zadužene vrhunske Brembo kočnice sa diskovima prečnika 355 mm napred.

    Foto: Renault

    Foto: Renault

    U ponudi će biti i dve vrste šasije, standardna sportska i opciona Cup koja je čvršća, sa nižim oslanjanjem i diferencijalom sa ograničenim proklizavanjem. Za kraj, treba napomenuti da će se krajem 2018. godine pojaviti nešto snažnija i ekskluzivnija Trophy verzija sa 300 “konja”…

    Uroš Dedić/TopSpeed

    chats-viber-ts

    Tagovi: 4control, frankfurt, megane rs, noviteti, renault, saloni, turbo