0

RENAULT ALASKAN: Pickup u pohodu na Evropu

Renault će na Salonu automobila u Frankfurtu prvi put u javnosti predstaviti evropsku verziju svog prvog pickup modela koji je već debitovao u Južnoj Americi i mnogo toga deli sa Nissanovom Navarom i Mercedes-Benz X-classom

Foto: Renault

Foto: Renault

Sa 25% rasta u prethodnoj godini i 19% u prvoj polovini tekuće godine, evropski segment pickup modela nosivosti 1 tone postao je interesantan i za Renault. Francuski proizvođač više nema šta da čeka te borbu za kupce započinje preko Alaskana, modela koji je tehnički blizanac daleko poznatije Nissanove Navare.

pročitaj još

    Foto: Renault

    Foto: Renault

    Prvi pickup sa Renault značkom ugledao je svetlost dana u Kolumbiji da bi nedugo zatim krenuo s prodajom u Južnoj Americi prošle godine. Sada je evropska verzija promovisana na prvim zvaničnim fotografijama, načinjenim uoči zvaničnog predstavljanja u javnosti na Salonu u Frankfurtu (14-24. septembar).

    Foto: Renault

    Foto: Renault

    Da Alaskan ambiciozno kreće u pohod na Stari kontinent, može se videti po tome što Renault ističe kako je mnogo toga urađeno da bi se zadovoljili specifični kriterijumi kupaca u Evropi.

    Foto: Renault

    Foto: Renault

    Fabrika navodi da je 2.3 dCi  dizel (130 KS i 160 KS) najefikasniji motor u klasi, u ponudi će biti dve vrste menjača – ručni i automatski, a zarad poboljšanog komfora implementirano je zadnje oslanjanje sa petostrukom vezom.

    Foto: Renault

    Foto: Renault

    Kažu, dosta su vodili računa i o zvučnoj izolaciji, kvalitetu materijala i izboru opreme. Biće dostupan sa LED svetlima, aluminijumskim točkovima veličine od 16 do 18 inča, sistemom kamera od 360 stepeni, satelitskom navigacijom sa informacijama u realnom vremenu, hands free karticom za otključavanje, zaključavanje i startovanje agregata, itd.

    Foto: Renault

    Foto: Renault

    U terenske sposobnosti ne treba sumnjati jer koristi poznati i priznati Nissanov sistem pogona na sva četiri točka, sa redukcijom i zaključavanjem zadnjeg diferencijala. Prebacivanje sa 4×2 na 4×4  (4H) moguće je i u vožnji do 60 km/h, a integralni pogon se može koristiti do 100 km/h. Za kontrolisano spuštanje niz strmi nagib od pomoći je Hill Descent Control, a savladavanje zahevnih terena kao što su pesak, blato ili sneg olakšava režim (4LO) koji menja odnos u prenosu i pojačava obrtni moment u cilju postizanja maksimalne trakcije.

    Foto: Renault

    Foto: Renault

    Više tehničkih detalja, kao i cena biće poznati nakon zvanične premijere u Frankfurtu.

    Uroš Dedić / TopSpeed

    chats-viber-ts

    Tagovi: alaskan, frankfurt, noviteti, pick-up, renault