0

POGLED U BUDUĆNOST: Opel predstavlja novi logo

Potvrda da Opel uvek ide u korak sa vremenom jeste i predstavljanje novog logoa kompanije, praćen novim motoom

Foto: Opel

Foto: Opel

„Budućnost pripada svima“ je novi moto Opela, koji naglašava sopstvena očekivanja: Opel demokratizuje buduće tehnologije i čini ih dostupnim svima. Ovaj pristup je duboko ukorenjen kada je o istoriji marke reč, podržan primerima poput uvođenja trostepenog katalizatora  kao standardne komponente (1989.), instaliranja vazdušnih jastuka pune veličine u sva putnička vozila (1995.), debitovanja sistema personalne konektivnosti i servisne asistencije Opel OnStar (2015.) i aktuelnog tržišnog lansiranja revolucionarnog Opel Ampera-e električnog automobila, koji poseduje voznu autonomiju od 520 kilometara (po NEDC-u).

pročitaj još

    Unakrsna medijska kampanja za novu perjanicu, Insigniju, prva je u kojoj će se pojaviti novi slogan i doterani Opelov logo u vidu munje. Jirgen Klop je idealan ambasador za potpuno novi moto marke.

    2017-06-14_opel-novi-logo

    Automobilska industrija se menja brže i temeljnije nego ikada ranije. Samo vozilo nije više u centru pažnje. Umesto toga, fokus je premešten na prevoz ljudi – što je promena utvrđenog obrasca. Od mehaničkog ka digitalnom, od fosilnih goriva ka elektricitetu, od posedovanja automobila do solucija prevoza vezanih za datu potrebu.

    „Novi slogan ’budućnost pripada svima’ svoj izvor ima u Opelovoj duši. Reč je o posvećenju, pristupu i obavezi – što je mnogo više od jednostavnog obećanja kada je o proizvodima reč“, rekla je direktorka Opelovog dizajna, Tina Müller. „Ova marka je pionir u demokratizovanju inovacija. Mi smo oduvek premijum tehnologije činili dostupnim širokom auditorijumu. Novi slogan premošćuje prazan prostor između Opelove istorije i budućeg programa marke. To je ono što nas pokreće i to je ono za šta sa Opel kao marka zalaže“, dodala je Tina Müller.

    Izvor: PR Opel Srbija

    chats-viber-ts

    Tagovi: logo, moto, opel, svet