5

EKSKLUZIVNO IZ VARŠAVE: Vozili smo Porsche Panameru Turbo!

Foto: Luka Kulundžić

Foto: Luka Kulundžić

Novu Porsche Panameru smo donekle upoznali na svetskoj premijeri u Pragu, gde smo se kao jedina redakcija iz Srbije, našli među odabranim novinarima iz celog sveta, za koje je upriličena statička promocija druge generacije ovog luksuznog modela, koji je 2009. godine svojim avangardnim konceptom redefinisao Gran Turismo segment.

Foto: Lucas Nazdraczew/Porsche/TopSpeed

Foto: Lucas Nazdraczew/Porsche/TopSpeed

Ma koliko nas je prestižni novitet oduševio svojom pojavom u češkoj prestonici, baš kao i karaktersitikama „na papiru“, ono pravo upoznavanje, a to je za upravljačem, usledilo je na nedavno održanoj dinamičkoj prezentaciji u okolini Varšave, gde smo se takođe obreli u svojstvu jedine novinarske ekipe iz Srbije.

Foto: Lucas Nazdraczew/Porsche/TopSpeed

Foto: Lucas Nazdraczew/Porsche/TopSpeed

Novitet uživo izgleda zaista predivno… Ruku na srce, mnogo je dopadljiviji od prethodne generacije, a prilikom susreta „oči u oči“, malo koga će ostaviti ravnodušnim! Recimo, kod nas, a i većine prisutnih kolega, momentalno je pobudio emocije. U globalu, čitav automobil deluje nekako „oštrije“, žustrije, pa i „ljuće“ od prethodnika.

Foto: Lucas Nazdraczew/Porsche/TopSpeed

Foto: Lucas Nazdraczew/Porsche/TopSpeed

Enterijer sa četiri sedišta je toliko superioran da prosto opija kvalitetom i luksuzom, ali i količinom tehnologije kakvu dosad nismo sreli ni u jednom od mnogobrojnih Porscheovih modela koji su nam prošli kroz ruke. Digitalizacija je čitav kokpit uzela pod svoje, a sve komande, osim onih pri upravljaču, osetljive su na dodir.

Foto: Lucas Nazdraczew/Porsche/TopSpeed

Foto: Lucas Nazdraczew/Porsche/TopSpeed

Na vrhu centralnog grebena je novi displej od 12,3 inča koji prikazuje multimedijalne funkcije infotainment sistema, navigacionog uređaja, kao i podešavanja mnogobrojnih propratnih sistema i funkcija na samom automobilu.

Foto: Lucas Nazdraczew/Porsche/TopSpeed

Foto: Lucas Nazdraczew/Porsche/TopSpeed

Za test smo, naravno, odabrali vrhunsku verziju. Pokreće je V8 agregat, sa dva turbo punjača, „upakovana“ između osam cilindara. Ogroman potencijal od 550 KS, 30 KS više nego ranije, stoji na raspolaganju u gotovo svim režimima vožnje, čemu doprinosi jednako impresivan obrtni moment od 770 Nm, dostupan već od 1.960 o/min, pa sve do 4.600 obrtaja u minutu.

Više o utiscima iz vožnje možete pročitati u najnovijem broju TopSpeed magazina

Foto: Lucas Nazdraczew/Porsche/TopSpeed

Foto: Lucas Nazdraczew/Porsche/TopSpeed

Top Speed Team

chats-viber-ts

Tagovi: ekskluzivno, panamera, porsche, promocija, test, turbo, v8
Popularni komentari
  • M
    M.M.

    Mnogo lepse uradjena silueta od predhodnika.
    O kvalitetu je suvisno govoriti.
    Prelep automobil.

  • h
    hercegovac

    Izgleda mi tako kvalitetno i dobro osmisljeno po pitanju dizajna i enterijera da sam se odusevio viruoznosti inzinjera koji su radili na ovom automobilu. Prepostavljam da je cijena previsoka i to je po meni minus, ali u svakom slucaju svaka cast!

  • N
    Nepoznati lik

    To sigurno košta preko 1.milion evra