1

NASLEDNIK SPREMAN ZA IZAZOVE: Nova Toyota Hilux stigla u Srbiju

Foto: Toyota Srbija

Foto: Toyota Srbija

O novom modelu Toyota Hilux nedavno smo detaljno izveštavali, budući da smo imali priliku da prisustvujemo njegovoj internacionalnoj prezentaciji u Namibiji. Da podsetimo, Toyota Hilux, koja je svetu prvi put predstavljena 1968. godine, a godinu dana kasnije i u Evropi, za skoro 50 godina postojanja, ima dominantno mesto na globalnom tržištu pikapova.

Foto: Toyota Srbija

Foto: Toyota Srbija

Do danas, najpopularniji svetski pikap zabeležio je 18 miliona prodatih primeraka. U Evropi, u 2015. godini, prodato je oko 34.000 primeraka modela Hilux, što je 23,1 % udela u ovom segmentu, te ga čini najprodavanijim evropskim pikap modelom.

Foto: Toyota Srbija

Foto: Toyota Srbija

Toyotina tajna velikog uspeha modela Hilux sastoji se u skraćenici QDR (Quality, Durability, Reliability). Čuven po kvalitetu, izdržljivosti i pouzdanosti, nezaustavljivi Hilux nastavlja da impresionira svojim avanturističkim osvajanjima Severnog pola, islandskih vulkana i Antarktika, da bi na spisak dostignuća stavio i osvojeni podijum na čuvenom Dakar reliju.

Foto: Toyota Srbija

Foto: Toyota Srbija

Ponuđen u tri vrste karoserije, Single Cab (za dvoje), Extra Cab (za četvoro) i Double Cab (za pet osoba), osma generacija modela Hilux se oslanja na svoju legendarnu reputaciju i nedodirljiv QDR, redefinišući pojam „čvrstine“ predstavljanjem nove šasije, ojačavanjem strukture, unapređenjem 4×4 sposobnosti i vučnih mogućnosti.

Foto: Toyota Srbija

Foto: Toyota Srbija

U isto vreme, novi Hilux odgovara na zahteve tržišta i novu vrstu kupaca koji traže pikapove i time što predstavlja novi dizajn, mnogo veći nivo komfora i opreme, te unapređen nivo bezbednosti. Sve to Hilux čini modernim vozilom koje se vozi sa lakoćom.

Foto: Toyota Srbija

Foto: Toyota Srbija

Ne želimo da dosađujemo suvoparnim podacima koji u pricipu ne govore mnogo, ali recimo to da je čelični ram koji nosi karoseriju sada 20 odsto čvršći, što garantuje veću izdržljivost tokom ekstremne off-road vožnje, ili vožnje pod opterećenjem, a za isti broj procenata je povećan i hod oslanjanja.

Foto: Toyota Srbija

Foto: Toyota Srbija

Veći hod oslanjanja garantuje da svaki točak lakše može da isprati neravnine na podlozi, a tokom dela testiranja u terenskim uslovima vožnje smo u to itekako mogli da se uverimo. Sama karoserija je zavarena na 388 tačaka, 120 više u odnosu na odlazeći model, što takođe doprinosi većoj čvrstini.

Foto: Toyota Srbija

Foto: Toyota Srbija

Nov je i motor. U pitanju je dizel zapremine 2,4 litra i u prvi mah, ne baš prevelikih 150 konjskih snaga. Ipak, tokom testova smo se uverili da snage ima više nego dovoljno kada je ovakav automobil u pitanju, pogotovo ako se u obzir uzme da motor omogućava vuču prikolice do 3,5 tona!

Početna cena u Srbiji za novi Hilux iznosi 25.900 evra.

Danilo Jojić/TopSpeed

Tagovi: 4wd, 4x4, d-4d, hilux, off-road, pickup, pikap, toyota
Popularni komentari
  • G
    Goran Sundric

    Ni ta tojota Hulex nista ne valja. Kad li ce ponovo izaci ono sto se zove automnbilom za XXI vek. Kad vec nemaju novih ideja neka nam prave replike iz druge polovine 80-tih!