3

MOTO BMW C 650 Sport & C 650 GT: Kompletno unapređenje

Foto: BMW Motorrad

Foto: BMW Motorrad

Kao ugledni proizvođač koji standardima izrade, vrhunskom mehanikom i najnaprednijom tehnologijom garantuje najviši nivo korisničkog iskustva, BMW Motorrad u svim kategorijama pruža premijum korisničko iskustvo. Po ceni koja je neretko viša od konkurenata iz Japana ili sa Apenina, BMW put do kupaca tražu kombinacijom prvoklasnih materijala, rekordne pouzdanosti i adrenalina koji garantuje “plavo-beli” znak.

Foto: BMW Motorrad

Foto: BMW Motorrad

Osim kvaliteta ciklistike, BMW podjednako insistira na emocijama i posebnosti u svetu koji je, na žalost, sve manje autentičan. Smelost i izlazak izvan okvira konvencionalnog BMW je u prošlosti potvrdio mnogo puta. Po mnogima najznačajniji trenutak dogodio se na prelazu u 21. vek, promocijom revolucionarnog skutera C1, modela koji i danas predstavlja pravu kolekcionarsku egzotiku.

Foto: BMW Motorrad

Foto: BMW Motorrad

Da veliki skuteri i danas predstavljaju inspiraciju potvrdili su u svom najekskluzivnijem obliku i noviteti C 650 Sport i C 650 GT. To je ujedno klasa koja beleži stabilan trend rasta potražnje, deo tržišnog „kolača“ koji ne želi do propusti niti jedan ozbiljan brend. Tako je popularno Motorrad odeljenje bavarskih motocikala sve ambiciozniji nastup na tržištu Evrope potvrdilo i sezonskim predstavljenjem skutera koji garantuju maksimalnu upotrebljivost, u gotovo svim uslovima vožnje.

Foto: BMW Motorrad

Foto: BMW Motorrad

BMW C 650 u Sport i GT izdanju definicija su dvotočkaša za hedonistički orijentisane kupce, ljude koji znaju da prepoznaju kvalitet, težnju ka savršenstvu. Kombinujući dimenzije koje garantuju udobnu vožnju sa novim CVT prenosom i kvačilom, BMW najavljuje komfor i uživanje bez ograničenja. Redni agregat sa dva cilindra zapremine 647 kubnih centimetara raspolaže snagom od 44 kilovata, odnosno 60 konjskih snaga na 7.500 obrtaja, pa je idealan izbor za odlazak na posao ali i relaksiranu vikend vožnju.

Foto: BMW Motorrad

Foto: BMW Motorrad

Unapređenje nije zaobišlo ni oslanjanje, ali ni izduvni sistem. Takođe, atraktivni tandem maksi skutera zadovoljava EU4 regulativu, čime se ubraja u naglašeno ekološki orijentisane modele u pogledu izduvnih gasova. Posvećenost kompletnom unapređenju vidljiva je i na polju bezbednosti. Sigurnost vozača i saputnika BMW temelji na standardnoj opremi poput ABS i ASC, sistema automatske kontrole stabilnosti.

Foto: BMW Motorrad

Foto: BMW Motorrad

Takođe, kao deo dodatne opreme moguće je poručiti i Side View Assist (kontola „mrtvog“ ugla), u okviru specifikacija modela C 650 GT. Iza “SVA” skraćenice krije se sistem koji pomoću ultrazvučnih senzora detektuje objekte u neposrednoj blizini dvotočkaša i njihovo prisustvo signalizira na retrovizoru. Napredni sistem provere „mrtvog“ ugla pionirski je poduhvat a BMW tvrdi da funkcioniše na brzinama do 80 km/h u gradskim uslovima.

Foto: BMW Motorrad

Foto: BMW Motorrad

Estetski, razlike dolaze do izražaja na diskretan, ali primetan način. Na primer, svaka verzija nastupa u tri kombinacije boja. Izdvaja se Valencia narandžasta, specifična nijansa koja je i među poklonicima BMW automobilskih klasika ostala upamćena.

Foto: BMW Motorrad

Foto: BMW Motorrad

Spisak delova, rešenja pa i detalja koji su unapređeni veoma je dugačak. Izdvojili bismo svakako automatska dnevna svetla, kao i novi dizajn instrumenata. Nema sumnje da će premijum kombinacija gradske mobilnosti i turing alternative doprineti da se C 650 Sport i C 650 GT nametnu kao lideri u klasi luksuznih maksi skutera.

Uroš Popović/TopSpeed

chats-viber-ts

Tagovi: bmw, c 650, gt, motocikl, skuter, sport
Popularni komentari
  • Z
    Zeks

    Beca je sila 😉

  • R
    Rossi

    Yamaha tmax je kralj scootera :)em ljepsi em jeftiniji :)i kvalitetniji :p

  • R
    R10

    T max je zakon