3

CRVENA AŽDAJA: Poslušajte kako „grmi“ novi TECHART Magnum! (AUDIO)

Foto: TECHART

Foto: TECHART

Poznata nemačka tjunerska kuća TECHART, poznata po svojim „preradama“ automobila marke Porsche, koje smo i mi bili u prilici nekoliko puta da testiramo, krajem prošle godine, predstavila je i novu generaciju modela Magnum – automobila baziranog na Porsche Cayenne.

Foto: TECHART

Foto: TECHART

Vizuelno, novi Magnum izgleda još agresivnije i ekstravagantnije u odnosu na prethodnika, pre svega zahvaljujući jedinstvenom bodykitu i brojnim aerodinamičkim dodacima, koji su, uglavnom, izrađeni od ugljeničnih vlakana.

Foto: TECHART

Foto: TECHART

Od njih je izrađena i hauba, sa dva ekstraktora vazduha, a pored mogućnosti da se dobije u boji karoserije, TECHART nudi i opciju u „boji“ klasičnog karbona, u mat ili visokom sjaju.

Foto: TECHART

Foto: TECHART

Jednako je impresivna i „zadnjica“ ovog automobila, sa velikim ekstraktorima vazduha koji se „nastavljaju“ na zadnje blatobrane, kao i ništa manje upečatljivim difuzorom vazduha, takođe dostupnim u boji karoserije ili klasičnom „karbon“ finišu.

Foto: TECHART

Foto: TECHART

Tu su i impresivni TECHART Formula IV naplaci, prečnika 22 inča, koji se veoma dobro uklapaju u celu „priču“ i dodatno doprinose agresivnom, sportskom nastupu ovog automobila.

Foto: TECHART

Foto: TECHART

No, prave poslastice krije se ispod karoserije, pre svega u motorskom prostoru, gde je TECHART iskoristio priliku i „pojačao“ standardne Porsche agregate. Tako Cayenne S Diesel oslobađa 35 KS više, Cayenne Turbo u tzv. Stage 1 ima 80 „konja“ više, dok Stage 2 obezbeđuje čitavih 180 konjskih snaga „viška“ – sa serijskih 520 na čak 700 „konja“!

Foto: TECHART

Foto: TECHART

Ovaj „skok“, praćen i porastom obrtnog momenta sa 750 na 920 Nm, TECHART je ostvario ne samo zahvaljujući novom softveru, već i upotrebom novog turbo punjača, optimizovanog usisnog sistema, kao i potpuno novom izduvnom sistemu, počevši od izduvnih grana, pa do zadnjeg „lonca“.

Foto: TECHART

Foto: TECHART

Prema zvaničnim informacijama, TECHART Magnum T2 (Cayenne Turbo Stage 2) do 100 km/h stiže za 4,1 sekundu, dok je maksimalna brzina deklarisana na 295 kilometara na čas. U prilici smo i da vam dočaramo kako ovaj „monstrum“ zvuči prilikom ubrzavanja – SLUŠANO SPOLJA, kao i IZ SAME KABINE Magnuma!

Đorđe Pavićević/TopSpeed

chats-viber-ts

Tagovi: cayenne, karbon, magnum, porsche, techart, turbo
Popularni komentari
  • Z
    Zxx

    Za razliku od hammana i mansory techart ima bolje “umece”

  • O
    Ono

    Ovaj put preterano… ubedljivo najebolji magnum odradjen na prvom modelu cayenna

  • d
    dzoni

    Horor.