1

NAJAVA ZA Q6: Audi e-tron quattro stiže u Frankfurt!

Foto: Audi

Foto: Audi

Audi je objavio prve crteže futurističkog SUV koncepta, pod nazivom e-tron quattro, koji će debitovati na predstojećem Salonu automobila u Frankfurtu, a ujedno nagoveštava i novi model u „Q“ gami – električni Q6! Veličinom smešten tačno između Q5 i Q7, ovaj koncept ima zadatak da materijalizuje ideju serijskoj vozila sa nultom emisijom.

Foto: Audi

Foto: Audi

Kako u Audiju tvrde, e-tron quattro, ili C-BEV, kako mu glasi interna oznaka, biće tehnološki demonstrator i neka vrsta prethodnice prvog serijskog električnog automobila iz Ingolštata, uz napomenu da će električni pogon i nulta emisija biti u službi vozačkog zadovoljstva, a ne kompromis u cilju ispunjenja ekoloških normi.

Foto: Audi

Foto: Audi

Audi Q6 ujedno će biti i direktan rival najavljenom modelu Tesla Model X, koji bi, nakon velikog uspeha Model S verzija, trebao da relativno brzo osvoji solidan procenat tržišta. No, Audijev serijski model očekuje se tek drugom polovinom 2018. godine…

Foto: Audi

Foto: Audi

Prema trenutno dostupnim informacijama, Audi Q6 će imati autonomiju od najmanje 500 kilometara, a biće baziran na modularnoj MLB platformi, koji koristi i nedavno predstavljeni, novi Q7. Što se tiče pogona, koji će se sastojati od tri elektromotora, detalji su još uvek nepoznati, mada se špekuliše da dosta elemenata poreklo od najnovije evolucije modela R8 e-tron.

Foto: Audi

Foto: Audi

Koncept e-tron quattro trebao bi da raspolaže sa ukupno oko 500 konjskih snaga i 700 Nm obrtnog momenta, dok se nagađa da bi ukupan kapacitet litijum-jonskih baterija mogao da iznosi i do 90 kWh. Takođe, tvrdi se i da će aerodinamika igrati veliku ulogu u povećanju autonomije, sa otporom vazduha koji iznosi, za SUV, fantastičnih 0,25 (Cd)!

Đorđe Pavićević/TopSpeed

 

PRATITE NAS NA VIBERU!

Tagovi: audi e-tron quattro, električno vozilo, q6, r8, tesla model x
Popularni komentari
  • L
    Lepo plan

    Ali zašto tolika priča a ništa se ne dešava? Tesla Model S i, za koju nedelju, X su već tu i imaju praktično sve pa i više od ovoga. Što se tiče koeficijenta otpora vazduha – 0.25 je već viđeno, 0.24 Model S.

    Redakcija TopSpeed:

    0,25 za SUV je do sada neostvareno, Model S je limuzina!