0

MotoGP TEST SEPANG: Lorenzo rekordnim krugom okončao testove!

Tokom prvih predsezonskih MotoGP testova na stazi Sepang, bili smo u prilic da svakog dana na liderskoj poziciji vidimo različitog vozača iz različitog tima, a najbolje vreme testova ostvario je Jorge Lorenzo na Ducatiju, obarajući dosadašnji rekord staze!

Foto: motogp.com

Foto: motogp.com

Trećeg, poslednjeg dana zvaničnih predsezonskih testova koji su se danas vozili na stazi Sepang u Maleziji, ponovo je došlo do izmene na vrhu poretka. Dok su drugog dana dominirali vozači Yamahe, Maverick Vinales i Valentino Rossi, sa gotovo identičnim vremenima, trećeg dana je ubedljivo najbrži bio Jorge Lorenzo na Ducatiju.

pročitaj još

    Foto: motogp.com

    Foto: motogp.com

    Koliko je „Spartanac“ bio brz govori i činjenica da je ujedno postavio i apsolutni rekord staze za motocikle sa vremenom od 1:58.830! Španac je taj rezultat postigao negde oko 12 časova po lokalnom vremenu, kada je staza već počela da se zagreva, u tzv. kvalifikacionom krugu, „skidajući“ pri tome sa liderske pozicije Dani Pedrosu, koji je i sam napravio fantastično vreme 1:59.009.

    Foto: motogp.com

    Foto: motogp.com

    Tokom drugog dana testiranja, mnogi timovi su isprobavali različita aerodinamička rešenja, koristeći „oklope“ sa i bez dodataka u vidu usmerivača vazduha i tzv. vingleta, sve u cilju pronalaženja optimalnog setapa i kompromisa između maksimalne brzine i prianjanja prednjeg točka.

    Foto: motogp.com

    Foto: motogp.com

    U Hondi su akcenat stavili i na poređenju dva agregata – jednog sa većim obrtnim momentom i drugog sa više konjskih snaga, kako bi pre finalnih testiranja, kada se motori „plombiraju“, bio odabran najbolji za predstojeću sezonu.

    Foto: motogp.com

    Foto: motogp.com

    Vozači Yamahe treći dan testova proveli su uglavnom u simulacijama kompletne trke, što će reći da su više bili fokusirani na potrošnju pneumatika i postizanje što konstantnijih vremena po krugu, za razliku od drugog dana, gde su pri kraju „treninga“ odradili i tzv. kvalifikacione krugove, postavljajući najbolja vremena dana.

    Foto: motogp.com

    Foto: motogp.com

    Ono što će svakako obradovati australijske fanove MotoGP-a jeste prikazani „performans“ Jack Millera, koji je u sva tri dana testiranja uspeo da se održi u najbržih pet i pokazao da mu itekako odgovara Ducati Desmosedici, pa makar on bio i prošlogodišnja GP17 mašina.

    Foto: motogp.com

    Foto: motogp.com

    Jednako spektakularan, barem kada je reč o vremenima bio je i Cal Crutchlow na LCR Hondi, koji je prvog dana bio tek deveti, da bi se tokom druga dva „ustoličio“ na trećoj poziciji kada je reč o najboljim vremenima, pri tome testirajući ne samo svoju LCR Hondu, već i aerodinamičke komponente i novi motor za fabrički HRC tim.

    Sledeći zvanični predsezonski testovi na programu su od 16. do 18. februara, koji se voze na potpuno novoj MotoGP stazi Chang International Circuit, na Tajlandu.

    Đorđe Pavićević/TopSpeed

    Preuzmite kompletan poredak i postignuta vremena vozača u PDF formatu za sva tri dana:

    1. dan (nedelja)
    2. dan (ponedeljak)

    3. dan (utorak)

    chats-viber-ts

    Tagovi: ducati, honda, lorenzo, motogp, pedrosa, rossi, sepang, test, yamaha