0

ZAVRŠEN 50. SRBIJA RELI: Jubilarac za Avdžioglua, Stajkov rezervisano do cilja!

Orhan Avdžioglu u Ford Fiesti R5 ekipe TOK Sport, ostaće zlatnim slovima upisan u istoriju našeg najvećeg i najznačajnijeg automobilskog takmičenja, kao pobednik 50. jubilarnog izdanja!

Foto: SAKSS

Foto: SAKSS

Za razliku od prvog dana, Turčin i njegov suvozač Burčin Korkmaz potpuno su preokrenuli situaciju u svoju korist i na kraju zabeležili prilično ubedljiv trijumf! Druga pozicija pripala je dominantnoj posadi s kraja prvog dana, Stajkov/Kvaratskelija (najbolji u ERT 2 konkurenciji), a poslednji stepenik podijuma, ujedno i pobeda u RC 3 klasi Evropskog reli trofeja, ide u ruke odličnom bugarskom tandemu Ignjat Isaev/Jordan Jordanov, u Citroenu DS3 R3 Max. Po idealnom vremenu mnogobrojna publika je zaista uživala u majstorijama ovih, ali i svih ostalih posada, koje su uveličale veliki jubilej srpskog automobilskog sporta.

pročitaj još

    Foto: SAKSS

    Foto: SAKSS

    U nedelju su na programu bila četiri specijalna ispita, po dva puta Duboko (9,31 km) i Golden (30 km) u kontra smeru u odnosu na subotu. Kada su Stajakov i Kvartskelia dobili prvo Duboko ispred turske posade, činilo se da će Bugarin s gruzijskom licencom do kraja lagano kontrolisati situaciju i zabeležiti pobedu. Na njegovu, i žalost njegovih navijača, Stajkov na prvom Goldenu udara točkom u kamen i pomera geometriju oslanjanja, što „razgoropađeni“ Avdžioglu odmah koristi, pravi 24,9 sekundi bolje vreme i preuzima vođstvo s prednošću od 1,7 sekundi.

    Foto: SAKSS

    Foto: SAKSS

    Znajući kakav je Stajkov borac, svi su očekivali da će njegov Mitsubishi EVO IX na poslednja dva specijala „leteti“, ali se stasiti momak iz južnog bugarskog gradića Kardžali opredelio za siguran pristup završetku relija na drugoj poziciji, čime je došao na mesto lidera u ERT 2 konkurenciji Evropskog reli trofeja, na samo jedno takmičenje pre kraja, pred veliko finale sezone od 20. do 22. oktobra, kada je na programu Marmaris reli u Turskoj.

    Foto: SAKSS

    Foto: SAKSS

    Bez mesta na podijumu, ali s još jednom pobedom u Šampionatu Srbije, na četvrtom mestu ukupno završavaju Đanluka Roko i Jovan Isailović, u Subaru Imprezi WRX STI. Onu su još jednom slavili u domaćoj „generalci“, ispred novog- starog šampiona, posade Rabrenović/Henel, i još jednom odličnog tandema Željko Milutinović/Aleksandar Petričević, koji su ubedljivo najbolji i u svojoj klasi III, gde je novi šampion Aleksandar Dučić u nedelju odustao.

    Foto: SAKSS

    Foto: SAKSS

    Drugo i treće plasirani za domaće bodove završavaju na solidnim pozicijama sedam i osam u generalnom plasmanu, ispred odličnih Slovenaca u nejakom Roveru MG ZR 105, Roka Jerkiča i Kristijana Prelaza, a mesto među 10 najboljih zauzima još jedna turska posada, Okur Mendereš/Ufuk Ulučak, u Mitsubishi Lanceru EVO IX.

    Foto: SAKSS

    Foto: SAKSS

    Završetak relija doneo je veliku radost za užičku posadu Luka Kotorčević/Dejan Pejić, pošto su oni zabeležili novu pobedu pred svojim navijačima u Peugeotu 106 nad Tomom Nikitovićem i Sinišom Milanovićem, pobedu za konačnu titulu šampiona Srbije u klasi II. Za razliku od njih, Zoran Milisavljević i Vladan Kostić su subotnju titulu u najmanjoj klasi, „mali N“, „proslavili“ prilično ozbiljnim izletanjem. Bespotrebno, po viđenju čelnika kluba FAM MM Power, koji su se borili i ipak izborili za novu klupsku šampionsku titulu.

    Foto: SAKSS

    Foto: SAKSS

    U nedelju je najmanjom klasom Dominirala sjajna mlada bajinobaštanska posada Lazar Blagojević/Marko Milanović, iskusni Nenad Filipović i Nebojša Jovanović su drugi, a subotnji pobednici, Nenad Mirković i Borko Mitrović, posle tehničkih problema završavaju na poziciji tri.

    Foto: SAKSS

    Foto: SAKSS

    Jubilarni 50. Srbija reli završen je dodelom priznanja najboljima, na Trgu partizana, odakle je u petak uveče sve i počelo. Slavodobitnicima je pehare uručio čuveni Krum Dončev, petostruki pobednik Srbija relija, višestruki prvak Bugarske, ali i šampion Srbije iz 2012. godine. Time je reli sezona konačno okončana, a sada sledi period analize i rešavanja brojnih detalja i problema kako bi se „kraljevska“ automobilska disciplina vratila na slavne staze uspeha i popularnosti.

    Izvor: PR SAKSS

    chats-viber-ts

    Tagovi: 50. srbija reli, ford fiesta, orhan avdžioglu, užice