0

U ZNAKU FUDBALA: Hyundai doveo FIFA Svetski fudbalski muzej u Rusiju

Hyundai doveo FIFA Svetski fudbalski muzej u Moskvu i započeo petonedeljno slavlje saradnjom sa poznatim pop rok bendom Maroon 5

Foto: Hyundai

Foto: Hyundai

Hyundai Motor, zvanični partner FIFA Svetskog prvenstva 2018. u Rusiji, doveo je FIFA Svetski fudbalski muzej iz Ciriha u Hyundai Motor studio u Moskvi. Jedna od glavnih atrakciji na izložbi je trofej Žila Rimea (Jules Rimet), po prvi put izložen izvan FIFA Svetskog fudbalskog muzeja. Izložba će biti otvorena od 9. juna do 20. jula 2018. godine.

pročitaj još

    Trofej Žila Rimea je bio originalni trofej FIFA Svetskog prvenstva u periodu od 1930. do 1970. godine. Bio je ukraden dva puta, jednom 1966. godine i drugi put 1983. godine u Brazilu, i od tada nikada nije pronađen. Ono što je ostalo od trofeja je njegovo originalno postolje, na kojem su upisana imena prva četiri pobednika FIFA Svetskog prvenstva i na njemu je postavljena identična replika izgubljenog trofeja.

    Na izložbi su prikazani i predmeti iz kolekcija FIFA Svetskog fudbalskog muzeja, od prvog FIFA Svetskog prvenstva 1930. godine, pa sve do ovogodišnjeg. Posetioci ove izložbe mogu da vide fudbalske relikvije i otkriju priče igrača kao što su Pele, Dijego Maradona, Lav Jašin, Lionel Mesi, Kristijano Ronaldo.

    „Fudbalski navijači iz čitavog sveta mogu se radovati poseti mnogih atrakcija u Moskvi tokom FIFA Svetskog prvenstva 2018. Oni će biti u mogućnosti da dožive finale, ne samo na stadionima, već i na FIFA Fan Festu na Crvenom trgu, a zahvaljujući ovoj saradnji sa kompanijom Hyundai, i u FIFA Svetskom fudbalskom muzeju.”, izjavila je FIFA generalni sekretar, Fatma Samoura.

    Foto: Hyundai

    Foto: Hyundai

    Petonedeljno World Cup slavlje započelo je saradnjom koju je ostvarila kompanija Hyundai sa poznatim pop rok bendom Maroon 5, sa kojim je u čast Bob Marlija napravila reklamu i obradu njegove poznate pesme „Three Little Birds”. Svojom laganom melodijom i pozitivnim vibracijama, „Three Little Birds” je savršena pesma koja podstiče navijače da zaborave svoje brige i fokusiraju se na turnir u celini.

    Maroon 5 promoviše Cheering stadium kampanju povodom FIFA Svetskog prvenstva 2018. u Rusiji. Kompanija Hyundai je razvila novi program dostupan putem digitalne platforme, koji povezuje fanove i podstiče doživljaj globalnog fudbalskog navijanja. Hyundai ima za cilj da putem navijanja uključi navijače širom sveta upotrebom digitalnih platformi i društvenih mreža.

    Izvor: PR Hyundai Srbija

    chats-viber-ts

    Tagovi: fudbal, hyundai, maroon 5, moskva, rusija, svetsko prvenstvo