0

Hyundai World Football Heritage

Hyundai i FIFA Svetski fudbalski muzej pokrenuli su međunarodno takmičenje gde će 32 pobednika širom sveta biće nagrađeni ulaznicama za finale FIFA World Cup 2018. godine kao i putnim troškovima i smeštajem za svakog dobitnika i njegovog pratioca

Foto: Hyundai

Foto: Hyundai

Hyundai Motor Company, najveći proizvođač automobila u Južnoj Koreji i ponosni Zvanični partner 2018. FIFA Svetskog kupa Russia, sa zadovoljstvom najavljuje pokretanje takmičenja Hyundai World Football Heritage u okviru promocije vodećeg svetskog prestižnog fudbalskog događaja.

pročitaj još

    Legendarne Fudbalske zvezde Thierry Henry, Lukas Podolski i Cafu takođe su sudelovale u obeležavanju takmičenja navijača, glumeći u nizu video spotova kako bi odali poštovanje fudbalskom nasleđu svojih nacionalnih timova. Ovi video zapisi s veseljem uvode sećanje na događaje iz prošlosti, kada su ovi igrači još bili aktivni u svojim reprezentacijama.

    Međunarodni fudbalski fanovi dobijaju priliku da prisustvuju najdragocjenijoj fudbalskoj utakmici na svetu, finalu FIFA World Cup Russia 2018. Osim letova i smeštaja, ovaj jedinstveni događaj za koji se dobija prilika jednom u životu pojačan je činjenicom da će predmet fudbalske baštine biti izloženi u Hyundai Motor studiju u Moskvi, odabrani od strane FIFA Svetskog fudbalskog muzeja.

    Foto: Hyundai

    Foto: Hyundai

    Takmičenje se sastoji od on line prijava i interaktivne web stranice koja prikazuje najbolje online prijave iz 32 kvalifikovane zemlje. Više informacija o tome kako učestvovati možete videti na worldcup.hyundai.com.

    Uz Hyundai World Football Heritage, Hyundai Motor Company organizuje i test drive događaje, kao i učešće u nagradnom osmišljavanju slogana kako bi podstakla navijače da podele svoje strasti i iskustva u vezi Svetskog fudbalskog prvenstva.

    Prijave se mogu poslati putem objavljivanja priča o World Cup-u sa hashtagovima (#myfootballheritage) na društvenim prežama ili putem službene web stranice Hyundai Motor Company (worldcup.hyundai.com) do 13. maja, što važi za fudbalske navijače iz celog sveta. Imena 32 pobednika takmičenja koji su osvojili priliku da prisustvuju finalu FIFA World Cup Russia 2018, biće objavljena na web stranici.

    Izvor: PR Hyundai Srbija

    chats-viber-ts

    Tagovi: footbal heritage, fudbal, hyundai, sport, world cup