0

GOSPODAR VRHUNSKE TRAKCIJE: Opel Insignia Country Tourer sa Twinster 4x4 pogonom

Opel Insignia Country Tourer u zimskim uslovima vožnje najbolje demonstrira svoj Twinster 4x4 pogon sa vektorisanjem obrtnog momenta

Foto: Opel

Foto: Opel

Sneg je svuda gde pogled može da dopre… Savršeni uslovi da se nađete iza volana i odvozate zaista brze krugove, i to pri austrijskom „debelom“ minusu. Ljudima koji žele da se zabavljaju na snegu i ledu, potrebna je samo jedna stvar – Opel Insignia Country Tourer sa Twinster integralnim pogonom i vektorisanjem obrtnog momenta.

pročitaj još

    Foto: Opel

    Foto: Opel

    Ovaj automobil je idealan za hvatanje u koštac sa ledenim, snežnim uslovima u Tomatalu, gde se obavljaju Opelovi zimski treninzi. Program ne samo što uključuje kočenje i ubrzavanje, te dovođenje vozila do limita kada je prijanjanje u pitanju i savladavanje ekstremnih uslova, već je takođe i veoma zabavan. To je moguće zahvaljujući Opelovoj perjanici, Insigniji, odnosno vrhu ponude koju čini Insignia Country Tourer, vodeća kada je reč o pružanju komfora u svakoj vrsti vožnje.

    Foto: Opel

    Foto: Opel

    Sa dodatnim klirensom od 25 milimetara i zaštitnom oplatom, Opel Insignia Country Tourer budi želju da napustite glatke asfaltne puteve, i da se umesto njih uputite na izazovniji teren. Tajna ovog zadovoljstva u vožnji bez ograničenja je skrivena ispod karoserije – Twinster pogon na sve točkove sa vektorisanjem obrtnog momenta.

    Foto: Opel

    Foto: Opel

    Kod Twinster sistema sa vektorisanjem obrtnog momenta, dvostruka spojnica zamenjuje konvencionalni diferencijal na zadnjoj osovini. Rezultat se ogleda u tome što sistem može da distribuira obrtni moment na oba ili na po jedan zadnji točak individualno, i to u deliću sekunde. To znači da se snaga sve vreme šalje optimalno.

    Foto: Opel

    Foto: Opel

    Ova tehnologija takođe omogućava Insigniji Country Tourer da bude agilnija i preciznija prilikom prolaska kroz krivine. Ona nudi izvanrednu uzdužnu kontrolu vozila u cilju ostvarivanja maksimalne stabilnosti i imponuje prijanjanjem za primer, bez obzira o kakvoj voznoj podlozi se radi, pa čak i kada su u pitanju led i sneg.

    Foto: Opel

    Foto: Opel

    Generalno, viši obrtni moment se šalje na spoljni zadnji točak, vozilo se stabilizuje, a Insignia prolazi krivinu sa više preciznosti, reagujući spontanije na komande vozača. Vektorisanje obrtnog momenta, iz tog razloga, znači i poboljšanje aktivne bezbednosti. Ovo je upoznavanje sa krajnjim mogućnostima vozila, koje niko ne želi da ima u stvarnom saobraćaju.

    Izvor: Opel Srbija

    chats-viber-ts

     

    Tagovi: coutry tourer, insignia, opel, tehnika, twinster 4x4 pogon